تهران

تمامی اقدامات فرهنگی شهرداری تهران ترتیبات مفصل قانونی دارد

[ad_1]

به گزارش ایرنا از اعلام روز یکشنبه مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران، «محی‌الدین فاضلیان» اظهار داشت: در شهرداری تهران و معاونت فرهنگی و اجتماعی با توجه به سیاست‌های عمومی و مناسبت‌های ملی و مذهبی روزانه تعداد زیادی فعالیت انجام می‌شود.

وی افزود: هر یک از این موارد دارای ترتیبات قانونی از لحظه تصمیم‌گیری تا شرح خدمات، فراخوان، مناقصه، ترک تشریفات و انجام قرارداد و در نهایت تحویل صورت وضعیت و بررسی در کمیسیون تحویل و امثالهم است و مراجع نظارتی نیز بر این موارد نظارت دارند.

فاضلیان افزود: پروژه «جان تو جان شهر» صرفا یک صفحه اینستاگرام برای اطلاع رسانی یا روابط عمومی نیست بلکه پویش گسترده فرهنگی، اجتماعی است که مخاطبش همه اهالی شهر هستند و موضوع‌ها و سوژه‌هایش به تنوع موضوعات گسترده زیست شهری در کلان شهر تهران است.

مدیرکل فرهنگی شهرداری تهران بیان کرد: آنچه ذیل این قرارداد صورت گرفته شامل مطالعه پویش‌های مردمی مشابه داخلی و خارجی، مطالعه و تحلیل محتوای صفحات پرمخاطب اینستاگرام، تدوین استراتژی و ایده‌پردازی و طراحی کامل یک پویش اجتماعی در فضای شهری و بهره‌گیری از دیگر ابزارهای رسانه‌ای است، این پروژه، فراتر از تاسیس یک صفحه اینستاگرامی بوده است.

وی اظهارداشت: در طراحی و تولید محتوای این پویش ۴۷ نفر، در بازه ۹ ماه مشارکت کرده‌اند و در کل ۸۷ جلسه رسمی به مدت ۹۶۰ نفرساعت برگزار شده است، همچنین بیش از هزار دقیقه فیلم و حدود ۹۰۰ فریم عکس، تولید شد.

فاضلیان افزود: بیش از ۳۰ طراحی و تصویرسازی گوناگون موضوعی که در اکران‌های شهری مختلف استفاده و در اختیار مناطق و سازمان‌ها و شرکت‌ها برای فضاسازی محیطی قرار گرفته است، بخشی از پویش «جان تو جان شهر» بوده است.

مدیرکل فرهنگی شهرداری تهران بیان کرد: سند جامع پویش «جان تو جان شهر» (از طراحی استراتژی تا اجرا) به صورت مکتوب در ۱۲۵ صفحه تهیه شد و در صورت لزوم قابل انتشار است، تعرفه تک تک این خدمات روشن و برای اهل فن، قابل محاسبه است و منصفانه می‌توانند در خصوص مبلغ این قرارداد داوری کنند.

فاضلیان گفت: ما نگاه پرسشگر جامعه را خاضعانه ستایش کرده و در عین حال از ترویج شفافیت استقبال می‌کنیم.

به گزارش ایرنا، در روزهای اخیر قراردادهای شهرداری تهران با رسانه‌ها برای تولید محتوا در فضای مجازی خبرساز شده است و اعلام شده که حدود ۸۰۰ میلیون تومان برای صفحه «جان تو جان شهر» در اینستاگرام هزینه شده است.

رئیس مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران روز گذشته درباره قراردادهای منتشر شده شهرداری تهران با رسانه‌ها در فضای مجازی به خبرنگار ایرنا گفت: قراردادهای رسانه‌ای ما منطبق با مقررات و سیاست‌های شهرداری است و خوشحالیم که اطلاعات شفاف در دسترس شهروندان قرار دارد.

غلامحسین محمدی افزود: من استقبال می‌کنم از اینکه شهرداری تهران در یک فرآیند شفاف اطلاعات سازمان را برای عموم مردم دسترس‌پذیر کرده است، طبق این فرایند مردم و رسانه‌ها می‌توانند عملکرد شهرداری تهران را نقد کنند و بدانند بیت‌المال چگونه هزینه می‌شود.

[ad_2]
منبع

لینک کوتاه
0/5 ( 0 رای )
اشتراک گذاری این پست در شبکه های اجتماعی:
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن