خوزستان

مربی تیم فوتبال پدیده خراسان: دیدارهای آخر فصل بسیار سخت است

[ad_1]

محمد نوازی عصر دوشنبه در نشست خبری پیش از بازی تیم های پدیده خراسان و نفت مسجد سلیمان در چارچوب بازیهای هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال در جمع خبرنگاران افزود: هر دو طرف نیاز مبرم به امتیاز بازی فردا دارند و بازی تماشایی را شاهد خواهیم بود.

وی ادامه داد: امیدوارم بازیکنان این تیم با امتیازهای کسب شده در بازیهای اخیر دچار غرور نشوند زیرا فردا میزبان تیم نفت مسجدسلیمان و مربیان بادانش این تیم هستیم و امیداوریم تیم پدیده خراسان برنده بازی باشد. بر همین اساس سعی شد ذهن بازیکنان برای این دیدار آماده باشد تا از حیثیت فوتبال خراسان دفاع شایسته داشته باشیم.

مربی تیم فوتبال پدیده خراسان با اشاره به داوری دیدارها نیز گفت: همه افراد دچار اشتباه می‌شوند و داوران نیز اشتباه می‌کنند و گاهی اشتباه آنها به عملکرد تیم‌ها لطمه وارد می‌کند و ما نیز در طول فصل از داوری لطمه خوردیم ولی با تلاش کادر فنی توانستیم این نکته را در تیم جا بیاندازیم که اشتباهات داوری جزئی از فوتبال است.

وی افزود: تلاش می‌کنیم نتایج خوبی بگیریم و مردم را خوشحال کنیم بر همین اساس برای بازی فردا تاکتیک‌هایی را اجرایی می‌کنیم که با بازی خوب بازیکنان بتوانیم پیروزی را به دست آوریم و این در حالی است که از زمانی که شهرخودرو دوباره به پدیده تبدیل شد شاهد تلاش همه مسوولان بودیم تا در کنار مشکلات این تیم بتوانیم آرامش داشته باشیم.

مربی تیم نفت مسجد سلیمان نیز به خبرنگاران گفت: تیم ما دست پا بسته نیست و به سه امتیاز بازی فکر می‌کنیم.

حنیف عمران زاده  افزود: فردا بازی سختی در مقابل تیم قابل احترام پدیده داریم که کادر فنی و بازیکنان خوبی را در جمع خود دارد و تاکنون نیز نتایج خوبی گرفته است.

وی با اشاره به بازی‌های قبلی تیم خود ادامه داد: در بازیهای قبل نتوانستیم نتایج مورد نظر خود را به دست آوریم و این در حالی است که در بازیهای ابتدای لیگ روند ما رو به رشد بوده است.

مربی تیم نفت مسجد سلیمان گفت: بی مهری هایی در حق تیم ما شد بطوریکه در بازیهای ابتدای لیگ نتایبج خوبی گرفتیم ولی بعد از توقف بازیها و تعطیلی ایجاد شده روند امتیاز گیری تیم ما دچار مشکل شد زیرا بازیها به صورت فشرده برگزار می‌شود و استراحت و تمرین و همچنین مسافرت بین شهرها برای دیدارها با فشردگی مواجه است.

وی افزود: بازیهایی که انجام شد نشان داد تیم خوبی داریم و با فکر بازی می‌کنیم ولی به خاطر بدشانسی، بازیهای قبلی را با نتایج دلخواه به پایان نبردیم.

عمران زاده ادامه داد: همه تلاش ما این است که تیم را در لیگ نگه داریم و آن را به عنوان هدیه به هواداران با تعصب تیم نفت مسجد سلیمان تقدیم کنیم.

وی گفت: بازی فردا برای ما مهم است و به دنبال کسب امتیاز هستیم تا جایگاه خود را در جدول ثابت کنیم و بازیکنان ما بتوانند با دست پر از شهر مشهد خارج شوند.

این مربی افزود: بازیکن محروم نداریم ولی کاپیتان تیم مصدوم است و امیداور هستیم با بهبود آقای بلبلی وی از هفته آینده به جمع بازیکنان تیم افزوده شود.

وی با بیان اینکه وزیر نفت کنونی آنچنان که باید از این تیم حمایت نکرد، ادامه داد: امیدوار هستیم وزیر آینده به فکر تیم ما باشد تا بتوانیم بر اساس شایستگی بازیکنان نتایج خوبی کسب کنیم و دل هواداران این تیم را شاد کنیم.

عمران زاده با اشاره به داوری بازی ها گفت: همانگونه که بازی های حساس صدر جدول را به داوران جوان نمی سپارند، بهتر است بازی های انتهای جدول را نیز به داوران با تجربه بسپارند تا به خاطر اشتباه داوری، تیم از بازیهای لیگ برتر حذف نشود.

تیم فوتبال پدیده خراسان ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه روز سه‌شنبه در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد میزبان تیم نفت مسجدسلیمان خواهد بود.

[ad_2]
منبع

لینک کوتاه
0/5 ( 0 رای )
اشتراک گذاری این پست در شبکه های اجتماعی:
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن