خوزستان

امام جمعه شوش: منتخبان شورا وارد باندبازی نشوند

[ad_1]

به گزارش ایرنا حجت الاسلام مهدی علیزاده اصل روز چهارشنبه در دیدار با منتخبان شورای شهر شوش افزود: این منتخبان مسیر دشواری در پیش دارند و نباید کارهایی انجام دهند که مردم از انتخاب‌ خود پشیمان شوند.

وی با تاکید بر لزوم توجه کافی به گفتار و رفتار اعضای شورای شهر ادامه داد: نباید در انتخاب شهردار عجله شود بلکه باید با تحقیق و بررسی لازم، بهترین گزینه برای تصدی شهرداری شوش انتخاب شود.

امام جمعه شوش گفت: شوش به دلیل جایگاه بالایی که دارد نیازمند یک شهردار توانمند است؛ شهرداری که بتواند با رایزنی‌های استانی و کشوری برای توسعه و پیشرفت شوش تلاش کند.

وی افزود: شهردار شوش باید با رایزنی‌های فراوان با دستگاه‌های مختلف از جمله میراث فرهنگی تعامل کند در غیر این صورت مشکلات شهر برطرف نخواهند شد.

حجت الاسلام علیزاده اصل با تاکید بر لزوم تکریم ارباب رجوع و توجه به مشکلات شهروندان بیان کرد: باید با پیگیری و همکاری با شهروندان در راستای رفع مشکلات شهروندان تلاش کرد.

وی بیکاری در شهر ترانزیتی و مرزی شوش را تعجب آور خواند و افزود: می‌توان با ارائه طرح و برنامه از ظرفیت مسیر ترانزیتی شوش برای اشتغال جوانان بهره برد.

امام جمعه شوش اظهارداشت: شوش ظرفیت‌های فراوانی دارد که متاسفانه طرح و برنامه‌ایی برای استفاده مناسب از این ظرفیت‌ها دیده نشده است.
وی خواستار همدلی و یک صدایی منتخبان شورای شهر شوش شد و افزود: اعضای شورای شهر از ایجاد باند و جبهه گرفتن علیه یکدیگر خودداری کنند.

حجت الاسلام علیزاده اصل با تاکید بر لزوم اجرای طرح‌هایی برای مدرن سازی شوش گفت: منتخبان باید نگاه ویژه‌ای به مبلمان و فضای شهری داشته باشند تا شهروندان هنگام قدم زدن در خیابان‌ها، امید و نشاط را حس و انرژی منفی را از خود دور کند.
وی افزود: باید مقالات شهرسازی مدرن به خوبی مطالعه شوند تا نسبت به این طرح‌های علمی اطلاعات بیشتری کسب شود و مردم این کارها را در شهر و جامعه لمس کنند.
امام جمعه شوش اظهارداشت: تا زمانی که اعضای شورای شهر برای مردم کار کنند، من کنار آنها خواهم بود و هرکمکی نیاز باشد برای خدمت به مردم‌ انجام خواهم داد.
شورای اسلامی شهر شوش هفت عضو دارد.

[ad_2]
منبع

لینک کوتاه
0/5 ( 0 رای )
اشتراک گذاری این پست در شبکه های اجتماعی:
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن