خوزستان

کار احداث هفت زمین چمن مصنوعی در ایذه آغار شد

[ad_1]

کوروش احمدی روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: افزایش سرانه ورزشی در نقاط مختلف شهرستان ایذه و به ویژه روستاها در دستور کار است و تلاش‌ زیادی در این زمینه صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه بودجه احداث هر زمین چمن ۹ میلیارد ریال برآورد شده  افزود: مجموع بودجه این فضاهای ورزشی ۶۳ میلیارد ریال است که توسط وزارت نفت تامین شده‌ است.

احمدی ادامه داد: گسترش فضاهای ورزشی در سایر نقاط شهرستان ایذه می‌تواند موجب کشف استعدادها، و زمینه‌ساز شکوفایی و نیز تامین اوقات فراغت جوانان و نوجوانان شود.

شهرستان ایذه با بیش از ۲۳۰ هزار نفر جمعیت در شرق خوزستان واقع شده‌است، این شهرستان در رشته‌های مختلف ورزشی از جمله فوتبال، فوتسال، کشتی، بوکس، ووشو ، کاراته و دوومیدانی دارای مقام‌های مختلف جهانی، آسیایی و کشوری است.

تیم فوتبال پولاد اکسین ایذه در لیگ یک جوانان و امیدهای کشور، سپاهان نوین ایذه در لیگ سه فوتبال کشور ، آنزان نوین در لیگ ۲ فوتسال بانوان کشور حضور دارند و بخشی از توانمندی‌های این شهرستان در رشته فوتبال را نشان می‌دهند.

همچنین بازیکنانی مانند عارف آغاسی، دانیال مومنی، عارف غلامپور، یوسف کی‌شمس، رضا مرادی، مصطفی کیانی، رامین داودی، حمزه پور موسوی، نوید لیموچی، فرشید مهمدی و چندین بازیکن دیگر نیز از این شهرستان در لیگ برتر و لیگ یک فوتبال ایران حضور دارند ضمن اینکه علی کریمی نیز لژیونر ایذه‌ای در فوتبال قطر توپ می‌زند.

[ad_2]
منبع

لینک کوتاه
0/5 ( 0 رای )
اشتراک گذاری این پست در شبکه های اجتماعی:
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن