اصفهان

پیشرفت و به روز بودن رسالت قوای نظامی است

[ad_1]

به گزارش ایرنا؛ سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده روز پنجشنبه در  مراسم معارفه فرمانده  پایگاه هوایی شهید سرلشکر خلبان عباس بابایی اصفهان به نقش راهبردی این پایگاه اشاره کرد و افزود: این پایگاه در سال‌های دفاع مقدس ماموریت دفاعی خود را با حفاظت از مکان‌های حساس، اسکورت نفتکش‌ها، حراست از بندرگاه‌ها و حفظ شریان‌های اقتصادی به خوبی ایفا کرد.
و ی تاکید کرد: این پایگاه در دستگیری ریگی شرور نقش مهمی داشت و جنگنده‌های این‌ پایگاه با همکاری پایگاه بندرعباس راه فرار هواپیما حامل این شرور را بستند و دنیا فهمید نمی‌توان از فضای هوایی ایران برای یک جنایتکار استفاده کرد.
 وی اظهار کرد: کشور ایران در کانون توجه دشمنان، معاندان و سیاستمداران است چرا که توانمند و مستقل است و این به اثبات رسیده و احساس خطر می‌کنند چون با پدیده نوظهور مواجه شده اند که حرف حق می زند.
وی همچنین با قدردانی از خدمات امیر فتاح فرمانده پیشین پایگاه هوایی شهید بابایی اصفهان، خاطر نشان کرد: امیر علیرضا انگیزه فرمانده جدید پایگاه فردی بسیار متخصص و شایسته است که مراتب فرماندهی را یکی پس از دیگری طی کرده است.
همچنین فرمانده پیشین پایگاه هوایی شهید بابایی اصفهان در این مراسم با اشاره به اقدامات انجام شده در مدت خدمت خود در این پایگاه گفت: بازسازی ۱۳۰ واحد منزل سازمانی، اتمام سوله ورزشی، بازسازی کلاس‌های آموزش دوره عالی رسته‌ای، ساخت خوابگاه دانشجویان خلبانی، فروشگاه شمس و همچنین ساخت پارک بزرگ میدان امام خمینی (ره) به مساحت ۶هزار متر مربع از جمله اقدامات رفاهی در این مدت است.
امیر سرتیپ دوم خلبان سعید فتاح افزود: امیر سرتیپ دوم خلبان علیرضا انگیزه، فرمانده جدید پایگاه فردی وظیفه شناس، با دانش، مدیر و مکتبی است و می‌تواند نقشی موثر در موفقیت این پایگاه ایفا کند.

 در پایان این مراسم امیر سرتیپ دوم خلبان علیرضا انگیزه به عنوان فرمانده جدید پایگاه هشتم شکاری شهید بابایی معرفی و از زحمات امیر سرتیپ دوم خلبان سعید فتاح  قدردانی شد.

[ad_2]
منبع

لینک کوتاه
0/5 ( 0 رای )
اشتراک گذاری این پست در شبکه های اجتماعی:
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن