خوزستان

بهسازی جاده‌ روستایی بنیوار-هدامه بندر ماهشهر آغاز شد

[ad_1]

سرپرست فرمانداری بندر ماهشهر روز پنجشنبه در آیین کلنگ‌زنی این طرح در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا بیان داشت: در آستانه‌ اعیاد مبارک قربان و غدیر، پروژه‌ی ترمیم و بهسازی جاده‌ روستایی بنیوار-هدامه با پیگیری روستاییان منطقه و اهتمام ویژه نماینده مجلس کلنگ‌زنی شد. 

فریدون بندری ادامه داد: امیدواریم این جاده براساس زمانبندی و قرارداد، در یک دوره چهار ماهه به سرانجام برسد و شاهد افتتاح به موقع آن باشیم تا روستاییان بتوانند از آن استفاده کنند. 

همچنین پس از این آیین، سرپرست فرمانداری بندر ماهشهر به همراه نماینده این شهرستان در مجلس شورای اسلامی از پروژه‌ی تکمیل جاده‌ روستایی گرگر_گمبزون بازدید کردند. 

فریدون بندری در حاشیه‌ این بازدید در خصوص روند تکمیل این جاده اظهار داشت: کاستی‌هایی در روند تکمیل جاده گرگر-گمبزون وجود داشت که در این خصوص به پیمانکار پروژه تذکراتی داده شد و امیدواریم بتوانیم در کنار هم مشکلات را برطرف کنیم. 

وی افزود: پیمانکار پروژه قول داد سرعت کار را افزایش داده تا در موعد مقرر این جاده‌ مهم تکمیل شود. 

سرپرست فرمانداری بندر ماهشهر در خصوص مشکلات جاده‌های روستایی در این شهرستان گفت: مدت زیادی از احداث این جاده‌ها می‌گذرد که با برنامه‌ریزی که به همراه نماینده مردم در مجلس داشتیم، یک نهضت را در زمینه‌ی جاده‌های روستایی را آغاز کردیم. 

وی خاطرنشان کرد: کار بر روی جاده روستایی گرگر-گمبزون دو ماه پیش آغاز شد؛ جاده‌ بنیوار-هدامه هم امروز کلنگ‌زنی شد و جاده مقطوع به دب‌امیر نیز در مرحله مناقصه قرار دارد و پس از تعیین پیمانکار، این جاده هم کلنگ‌زنی خواهد شد. 

همچنین نماینده بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان و بندر امام‌خمینی(ره) در مجلس شورای اسلامی در خصوص پروژه ترمیم و بهسازی جاده روستایی هدامه_بنیوار بیان داشت: این جاده به طول ۳/۵ کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات وزارت نفت امروز  کلنگ‌زنی شد. 

وی ادامه داد: عملیات بهسازی و ترمیم جاده‌ روستایی هدامه-بنیوار مطابق قرارداد باید ظرف ۴ ماه به پایان برسد. 

حبیب آقاجری در حاشیه‌ بازدید از پروژه‌ی تکمیل جاده گرگر-گمبزون از توابع بخش مرکزی بندر ماهشهر که دو ماه پیش کلنگ‌زنی شد، گفت: طول این جاده پنج کیلومتر است که از آزادراه خلیج فارس به روستای گمبزون ختم می‌شود. 

وی افزود: یک کیلومتر از این جاده‌ روستایی آماده‌ی آسفالت است که بنابر قول پیمانکار پروژه، آسفالت‌ریزی آن از روز شنبه آغاز می‌شود. 

آقاجری در پایان تاکید کرد: هفته‌ آینده نیز مجددا بازدیدی از این جاده خواهیم داشت تا سرعت عمل پیمانکار در تکمیل پروژه را بررسی کنیم. کار تکمیل این جاده طبق قرارداد باید تا دو ماه آینده به سرانجام برسد.

به گزارش ایرنا، بخشی از جاده‌ روستایی گرگر-گمبزون، شهر شهید چمران را به آزادراه خلیج فارس متصل می‌کند که این جاده سال‌ها نیمه‌کاره مانده بود.

همچنین جاده‌ی روستایی بنیوار-هدامه نیز شهر چمران را به محور اصلی بندر ماهشهر- رامشیر-رامهرمز متصل می‌کند.  

به گزارش ایرنا، بخش مرکزی شهرستان بندرماهشهر دارای ۴۰ روستاست که برخی تا مرکز این شهرستان حدود ۵۰ کیلومتر فاصله دارند.

[ad_2]
منبع

لینک کوتاه
0/5 ( 0 رای )
اشتراک گذاری این پست در شبکه های اجتماعی:
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن