فارس

استاندار:حضور تیم فجر سپاسی در لیگ برتر برای فارس امید آفرین خواهد بود

[ad_1]

عنایت الله رحیمی، در جمع بازیکنان تیم فجر شهید سپاسی، ضمن تبریک پیروزی‌های گذشته این تیم در لیگ دسته یک و آرزوی موفقیت در بازی پیش رو افزود: چند سالی است که تیمی از استان فارس در لیگ برتر حضور نداشته و به رغم کوشش‌هایی که دو تیم فجر شهید سپاسی و قشقایی داشته‌اند این امر میسر نشده که امیدواریم در ادامه این کوشش‌ها تیم فجر شهید سپاسی بتواند به لیگ برتر راه یابد.
وی ادامه داد: جامعه‌ای که دارای نشاط و امید در جوانان و نیروهای خلاق و مستعد است می‌تواند پله‌های توسعه و پیشرفت را به خوبی طی کند.
او اظهار داشت: ورزش و به ویژه ورزش‌های تیمی از جمله فوتبال می‌تواند تاثیرات بسیار مهم و مثبتی بر استان و مردم آن داشته باشند و زمینه را برای ایجاد مشارکت و تقویت روحیه تعاون، همکاری و ایثار فراهم کند.
استاندار فارس گفت: همچنین ورزش تیمی ضمن خلق اراده مصمم در جهت دستیابی به پیروزی و موفقیت، روحیه خودباوری و حرکت در راه هدف را  نیز به دنبال خواهد داشت.
رحیمی، با اشاره به اقدامات انجام شده در جهت رشد، تقویت و توسعه زیرساخت‌های ورزش فارس طی چند سال اخیر تصریح کرد: در این مسیر ممکن است نواقصی در امور نیز وجود داشته باشد اما می‌کوشیم تا این نواقص رفع شود.
وی، با اشاره به افتتاح سالن ورزشی ۶ هزار نفره شیراز به عنوان نخستین سالن استاندارد ورزشی استان فارس گفت: امیدواریم افتتاح این سالن شرایط خوبی را برای پیشرفت و رشد ورزشکاران رشته‌های ورزشی سالنی ایجاد کند.
تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز شامگاه دوشنبه از هفته سی و سوم رقابت های فوتبال دسته یک جام آزادگان در ورزشگاه پارس شیراز با نتیجه سه بر صفر تیم شاهین بوشهر را شکست داد و گامی بزرگ برای صعود به لیگ برتر برداشت.
این تیم در هفته آخر این رقابت‌ها با تیم گل ریحان البرز دیدار دارد که با توجه به سقوط تیم گل ریحان  و نتایج ضعیف آن در لیگ دسته یک، احتمال پیروزی تیم فجر شهید سپاسی برابر این تیم زیاد است و در این صورت، فجر سپاسی به لیگ برتر صعود خواهد کرد.
در پایان هفته سی و سوم تیم فجر شهید سپاسی ، هوادار و بادران تهران  با ۵۷ امتیاز به ترتیب با تفاضل گل زده به اضافه ۱۷ ،  ۱۵ و ۱۲ در رده اول تا سوم قرار گرفتند و باید برای مشخص شدن ۲ تیم برتر و صعودکننده به لیگ برتر باید تا پایان هفته سی و چهارم و به اتمام رسیدن رقابت‌های این فصل لیگ دسته یک صبر کرد.
تیم های شاهین بوشهر و مس کرمان هم که مدعی صعود بودند با شکست مقابل فجر و هوادار تهران دیگر شانسی برای صعود ندارند.
همچنین تیم قشقایی شیراز با ۴۱ امتیاز به رده دوازدهم جدول صعود کرد.
در رقابت های فرسایشی فوتبال دسته یک کشور ۱۸ تیم شرکت دارند پس از انجام ۳۴ بازی تیم های اول و دوم جدول به لیگ برتر دوره بیست و یکم صعود خواهند کرد و سه تیم انتهای جدول هم راهی دسته دوم می شوند.
چوکا تالش، نود ارومیه و گل ریحان البرز هم به دسته دوم سقوط کردند.

[ad_2]
منبع

لینک کوتاه
0/5 ( 0 رای )
اشتراک گذاری این پست در شبکه های اجتماعی:
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن