خوزستان

آموزش و پرورش نقش موثری در حل مشکلات جامعه دارد

[ad_1]

به گزارش ایرنا حجت الاسلام سیدقدرت اله ناصری پنجشنبه در نشست مجمع خیران شهرستان بهبهان افزود: اغلب مشکلات و آسیب های جامعه به دلیل مسائل فرهنگی است.

وی گفت: آموزش و پرورش از کودکی با فرد در ارتباط است و در شکل گیری فرهنگ و شخصیت فرد تاثیر گذار است لذا آموزش و پرورش از دانشگاه نیز با اهمیت تر است.

امام جمعه بهبهان بیان کرد: اگر آموزش وپرورش از توانایی و توان بالایی برخوردار باشد می تواند در پرورش آینده سازان کشور تاثیر بسزایی داشته باشد.

مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان نیز در این نشست گفت: در چند سال اخیر استان خوزستان موفق به کسب رتبه های اول و دوم در زمینه مشارکت خیران در امر مدرسه سازی شده است و در طرح آجر به آجر نیز رتبه نخست کشور را کسب کرده است.

کوروش مودت بیان کرد: ۵۰ درصد مدارسی که در سالهای اخیر در خوزستان ساخته شده اند با مشارکت خیران بوده است.

نماینده مردم بهبهان و آغاجاری در مجلس شورای اسلامی نیز یکی از ویژگی های مردم بهبهان را خیر بودن و خیر پروری دانست و گفت: خیران شهرستان بهبهان در زمینه سلامت و تاسیس مراکز درمانی نیز بسیار خوب عمل کرده اند.

محمد طلا مظلومی اظهار داشت: خیران شهرستان بهبهان در امر مدرسه سازی در استان سرآمد هستند و توسعه و گسترش امر مدرسه سازی در این شهرستان بسیار اهمیت دارد.

مهراله رخشانی مهر رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در سفر به استان خوزستان از چند پروژه مدرسه سازی در بهبهان بازدید کرد.

معاون وزیر آموزش و پرورش که روز چهارشنبه وارد خوزستان شد ۱۵ طرح آموزشی را در شهرستان دزفول کلنگ زنی و افتتاح نمود.

[ad_2]
منبع

لینک کوتاه
0/5 ( 0 رای )
اشتراک گذاری این پست در شبکه های اجتماعی:
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن