اصفهان

استاندار اصفهان درگذشت آیت الله فقیه ایمانی را تسلیت گفت

[ad_1]

به گزارش ایرنا و به نقل از اداره کل روابط عمومی واموربین‌الملل استانداری اصفهان، دکتر عباس رضایی استاندار اصفهان با صدور پیامی رحلت عالم ربانی حضرت آیت‌الله سید کمال فقیه ایمانی را تسلیت گفت.

در متن پیام استاندار اصفهان آمده است: إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَةٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْءٌ إِلَی یَوْمِ الْقِیَامَةِ. رحلت عالم ربانی و مجاهد نستوه، فاضل و فقیه پارسا، استاد حوزه های علمیه اصفهان مرحوم حضرت آیت الله آقای سید کمال فقیه ایمانی موجب تاثر و تاسف شد.این عالم فرزانه که از شاگردان و پرورش یافته گان مکتب امام خمینی (ره) بود، ضمن تبلیغ و ترویج مستمر معارف دینی و تدریس آموزه‌ها و سیره عملی ائمه اطهار علیهم السلام در حوزه های علمیه، در به‌ثمر رسیدن نهضت اسلامی در استان اصفهان نقشی مؤثر ایفاء کرد.

استاندار اصفهان افزود: پس از پیروزی انقلاب اسلامی نیز در سنگرهای مختلف خدمتگزاری اعم از علمی، فرهنگی و عمرانی فعالیت های ارزشمندی را داشت و در طول سالیان متمادی، خدمات ارزشمندی در نشر معارف اسلامی در عرصه‌های بین‌المللی و بویژه در یاری رسانی به مردم به عنوانی یکی از علمای خیّر در حوزه سلامت در استان حضوری تأثیرگذار داشت و تا آخرین لحظات عمر در خدمت نظام اسلامی و دلسوز و یاری رسان به مردم بود.

وی ادامه داد: اینجانب این ضایعه بزرگ را محضر رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی)، مراجع عظام تقلید، حوزه‌های علمیه، مردم قدرشناس ایران اسلامی به‌ویژه مردم ولایتمدار استان اصفهان، شاگردان و علاقمندان و بیت شریف و معزز آن مرحوم تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند متعال در این ایام ماتم و عزای حضرت سید الشهداء “علیه السلام” برای ایشان، علوّ درجات و برای عموم بازماندگان صبر و اجر مسألت دارم.

به گزارش ایرنا، آیت الله سید کمال فقیه ایمانی از علمای انقلابی و فعال در زمینه‌های فرهنگی، علمی و خیریه‌ روز جمعه گذشته در ۸۷ سالگی به دلیل بیماری به دیار باقی شتافت.

[ad_2]
منبع

لینک کوتاه
0/5 ( 0 رای )
اشتراک گذاری این پست در شبکه های اجتماعی:
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن