اصفهان

استاندار اصفهان: شتاب در واکسیناسیون، حافظ جان انسان‌هاست

[ad_1]

 به گزارش ایرنا، عباس رضایی روز چهارشنبه در آیین افتتاحیه مرکز تجمیع واکسیناسیون ملک‌شهر اصفهان افزود: با شروع کرونا در کل استان بین تمام دستگاه‌ها هماهنگی و همدلی بسیار خوبی حاکم بود و بویژه بسیج استان همواره در همه عرصه‌ها آماده حضور بود.
وی با تقدیر از زحمات کادر بهداشت و درمان ادامه داد: امروز شرایط استان خوب نیست و در اصفهان نگران پُر شدن تخت‌های بیمارستانی هستیم.
استاندار اصفهان با اشاره به اجرای طرح واکسیناسیون افزود: راهی جز استفاده از واکسن و پذیرفتن محدودیت‌ها و فاصله اجتماعی نیست.
وی اظهار کرد: کشور در شرایط تحریم قرار دارد و دولتمردان در سطح ملی از همان ابتدا تلاش‌ بسیاری برای وارد کردن واکسن کردند ولی استکبار جهانی اجازه نداد واکسن زود به دست ما برسد.
رضایی با اشاره به تلاش‌ صورت گرفته برای تولید واکسن در داخل تصریح کرد: با امداد الهی واکسن در داخل کشور تولید شد و رهبر معظم انقلاب نیز از واکسن ساخت داخل استفاده کردند.
وی یادآور شد: سیره رهبر معظم انقلاب در تزریق واکسن بر این مساله تاکید دارد که همه مسوولان باید در راستای سرعت بخشیدن به روند واکسیناسیون تلاش کنند.

به گزارش ایرنا، مرکز تجمیعی واکسیناسیون ملک‌شهر، امروز با حضور سردار سرتیپ غلامرضا سلیمانی فرمانده سازمان بسیج مستضعفین کشور، عباس رضایی استاندار و جمعی از مسوولان محلی در دانشگاه فرهنگ و هنر اصفهان افتتاح شد.

این مرکز با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، شهرداری، پشتیبانی برخی از صنایع استان و با مدیریت سپاه صاحب‌الزمان(عج) و تایید دانشگاه علوم پزشکی در دانشگاه فرهنگ و هنر اصفهان دایر شده است.
با راه‌اندازی ۲ مرکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا در ملک‌شهر و رهنان، تعداد مراکز تجمیعی در کلانشهر اصفهان به منظور تسریع در واکسیناسیون کرونا و افزایش سطح ایمنی جامعه به هشت واحد رسید.
در زمان حاضر حدود ۱۳ مرکز تجمیعی واکسیناسیون در سایر شهرستان‌های استان نیز فعال است.

[ad_2]
منبع

لینک کوتاه
0/5 ( 0 رای )
اشتراک گذاری این پست در شبکه های اجتماعی:
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن