کردستان

استاندار: طرح توسعه بیمارستان تامین اجتماعی سقز زودتر به اتمام برسد

[ad_1]

به گزارش ایرنا، بهمن مرادنیا روز یکشنبه در بازدید از طرح توسعه بیمارستان تامین اجتماعی شهرستان سقز اظهار داشت: این طرح در زمینی به مساحت سه هزار و ۱۰۰ متر مربع و در ۲ طبقه در دست اتمام است که یک طبقه آن اورژانس، آزمایشگاه و رادیولوژی و یک طبقه نیز مختص به بخش های کودکان، NICU و ICU است.

وی افزود: بعد از اتمام طرح، تعداد تخت های فعلی بیمارستان تامین اجتماعی سقز از ۵۲ به ۶۴ و تا ۷۲ تخت قابل افزایش است و می تواند سرانه تخت بیمارستانی را هم افزایش دهد.

رییس بیمارستان تامین اجتماعی سقز نیز در این بازدید اظهار داشت: این طرح ۸۸ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تاکنون بیش از ۱۴۰ میلیارد ریال برای ساخت آن هزینه شده و برای تجهیز و اتمام آن ۱۷۰ میلیارد ریال دیگر نیاز است.

زهرا شفیعی با بیان اینکه طرح توسعه بیمارستان تامین اجتماعی شهرستان سقز سال ۱۳۹۷ شروع شده است، اضافه کرد: سه ماه دیگر این طرح به بهره برداری خواهد رسید.

استاندار کردستان همراه با هیاتی از مدیران استانی روز یکشنبه از طرح های عمرانی شهرستان سقز همچون، فرودگاه، پردیس سینمایی، طرح توسعه بیمارستان تامین اجتماعی و پل تجاری بر روی رودخانه سقز بازدید کرد.

سقز با بیش از ۲۲۶ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان پر جمعیت استان کردستان است که در ۱۹۰ کیلومتری شمال سنندج مرکز این استان قرار دارد.

[ad_2]
منبع

لینک کوتاه
0/5 ( 0 رای )
اشتراک گذاری این پست در شبکه های اجتماعی:
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن