فارس

استاندار فارس: اعتبار لازم برای تکمیل پروژه‌های یادمان شهدا تخصیص یابد

[ad_1]

به گزارش ایرنا، عنایت‌الله رحیمی دوشنبه در جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در شیراز افزود: موانع موجود در تکمیل سایر پروژه‌های در دست اجرا نیز شناسایی و راهکارهای رفع آنها بررسی شود.
وی، با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس کشور صحنه وحدت ملی و همگامی و همراهی مردم با نظام و آرمان‌های انقلاب بود ادامه داد: هفته دفاع مقدس (۳۱ شهریور تا ششم مهر) نیز باید به هفته وحدت ملی و اتحاد تبدیل شود.
او اظهار داشت: تمام دستگاه‌های اجرایی استان باید در حد مقدورات برای هر چه بهتر برگزار شدن برنامه‌های هفته دفاع مقدس کوشش و همکاری کنند.
استاندار فارس تصریح کرد: در هفته گرامیداشت هشت سال دفاع مقدس فضای شهرها باید در مقایسه با سایر روزها تفاوت آشکار داشته باشد و دستگاه‌های اجرایی باید پیشگام ایجاد این تحول در چهره شهرها و مراکز زیستی باشند هرچند برگزاری بزرگداشت دفاع مقدس همواره چهره‌ای مردمی و ملی داشته و گروه‌ها و اقشار مختلف از جمله اصناف و بازاریان در برگزاری باشکوه این مراسم همکاری می‌کنند.
رحیمی، توجه به تکمیل پروژه‌های یادمان شهدا را دارای اهمیت ویژه‌ای دانست و گفت: این فضاهای کالبدی، آثاری ماندگار هستند که محتوای معنوی دارند و می‌توانند یک مکان گردهمایی و دیدار افراد باشند که زمینه انتقال مباحث فرهنگی در جامعه را مهیا می‌کنند.
او افزود: با توجه به شیوع کرونا، برگزاری منطقه‌ای مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس از جمله راهکارهایی است که می‌تواند در جهت رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی مد نظر قرار گیرد.
وی از مسئولان اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خواست در هفته دفاع مقدس، تجلیل از چهره‌های ملی ماندگار دفاع مقدس را در دستور کار قرار دهند.
استاندار فارس ابراز امیدواری کرد که در هفته دفاع مقدس در استان شاهد حضور مسئولان کشوری از جمله رییس مرکز حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس باشیم.

[ad_2]
منبع

لینک کوتاه
0/5 ( 0 رای )
اشتراک گذاری این پست در شبکه های اجتماعی:
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن