تهران

استاندار: بودجه ۱۳۰۰ میلیارد تومانی امسال استان تهران تصویب شد 

[ad_1]

“انوشیروان محسنی بندپی” شامگاه دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هزار و ٧۰۰ میلیارد تومان بودجه تملک دارایی سرمایه ای نیز به تفکیک فصل، منابع، دستگاه اجرایی و شهرستان ها به تصویب شورای برنامه ریزی استان رسید.  

وی ادامه داد: این بودجه براساس لایحه پیشنهادی دولت و جایگاه های استان ها تنظیم و به شورای شورای برنامه ریزی استان ارجاع داده شد.

محسنی بندپی گفت: حدود ۲ هفته قبل دستورالعمل اجرایی بودجه استانی به استان های کشور ابلاغ شده و در راستای آن، بودجه هزینه ای استان به تفکیک ٢٣ دستگاه اجرایی بیش از هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان در نظر گرفته شد.

تکمیل پروژه های بالای ۶۰ درصد در اولویت 

وی افزود: تعیین تکلیف پروژه های عمرانی استان نیز به تفکیک دستگاه های اجرایی در شورای برنامه ریزی استان مطرح و ابلاغ شده است.

استاندار تهران یادآور شد: هزار پروژه نیمه تمام عمرانی در استان تهران وجود دارد که ماهیت فیزیکی این پروژه ها از ۱۰ تا ۸۰ درصد متغییر  اما اولویت ما اتمام پروژه های بالای ۶۰ درصد است.

وی ادامه داد: می توانیم اعتبار بخشی از پروژه ها را از طریق ظرفیت بخش غیر دولتی، دهیاری ها و بخش خصوصی تامین و از ظرفیت های واگذاری پروژه ها استفاده کنیم.

استاندار تهران اذعان داشت: دستگاه های اجرایی باید لیست پروژه ها را به کمیته برنامه ریزی شهرستان ها ببرند و مصوبات آن ها را بگیرند.

محسنی بندپی خاطرنشان کرد: تصور ما این است تا ٣١ مردادماه سالجاری مبادلات موافقتنامه در سازمان مدیریت و برنامه ریزی انجام شود و تخصیص هم به نسبت نوع عملکرد دستگاه ها در پروژه ها به تفکیک نقدی و اسناد ارائه شود.

[ad_2]
منبع

لینک کوتاه
0/5 ( 0 رای )
اشتراک گذاری این پست در شبکه های اجتماعی:
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن