تهران

اعضای کانون پرورش استان تهران برگزیده جشنواره ادبی حیات شدند

[ad_1]

فاطمه تنهایی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: آثار برگزیده ۱۰ نویسنده کودک و نوجوان افزون بر دریافت جایزه برای انتشار در اختیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قرار خواهد گرفت. کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران در مجموع با ارائه ۱۷ اثر ادبی در این جشنواره شرکت کرده است.

وی با بیان اینکه آثار برگزیده بخش کودک برنده‌ تندیس قلم سبز مدرس و ۵ میلیون ریال وجه نقد شدند، افزود: کرونا در بیشه‌ سرسبز نوشته‌ یاسمین زهرا حاضری از مرکز ۱۱ و ویروس‌های قلقلی نوشته‌ محمدحسین احمدیان از مرکز پاکدشت از جمله آثار برگزیده این جشنواره است.

تنهایی ادامه داد: همچنین اثر خط‌خطی ساحل نوشته‌ تینا فتح‌اللهی از مرکز ۱۴ نیز در بخش نوجوان برنده‌ تندیس قلم سبز مدرس و ۵ میلیون ریال وجه نقد شد.

به گفته وی دومین جشنواره ادبی حیات با شعار دوباره زندگی با محوریت «ویروس کرونا»، در چارچوب مسئولیت اجتماعی دانشگاه تربیت مدرس و با هدف توجه به مسائلی که در حیات اجتماعی، زیستی و روانی بشر دارای اهمیت است در سه محور محیط زیست، مهرورزی پزشکی، فاصله‌گذاری اجتماعی در دو بخش رقابتی (داستان‌ کوتاه، داستان کودکان و نوجوانان، نقاشی دیواری) و بخش جانبی (برگزاری کارگاه‌های مجازی داستان‌نویسی، برگزاری نمایشگاه مجازی از طرح های دیوارنگاره یادمانی) برگزار شده است.

تنهایی اضافه کرد: در بیانیه هیئت داوران این جشنواره آمده است: در میان آثار کودک و نوجوان تخیل و طنز آن‌ها را از بقیه متمایز می‌کند.

[ad_2]
منبع

لینک کوتاه
0/5 ( 0 رای )
اشتراک گذاری این پست در شبکه های اجتماعی:
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن