اصفهان

افزون بر ۶ هزار پرونده مرتبط با مشکلات تولیدکنندگان اصفهان بررسی شد

[ad_1]

سید حسن قاضی عسگر روز دوشنبه در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید با محوریت بانک‌های اصفهان در محل سالن اجتماعات استانداری افزود: امروز تمام پرونده‌های مرتبط با بانک‌ها به اتمام رسید و خود روز بزرگی محسوب می‌شود.

وی با اشاره به تشکیل ۱۱۶ جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید اصفهان خاطرنشان کرد: در جلسه امروز نمایندگان ۱۰ بانک حضور داشتند و موضوعات مرتبط با برخی تولیدکنندگان بررسی و برطرف شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان با اشاره به اهمیت رفع موانع تولید و پیشتیبانی لازم تصریح کرد: بانک‌ها باید نگاه حل مساله به فعالان اقتصادی داشته باشند تا شاهد رفع معضلات تولید و ارتقای کسب و کار در سطح استان باشیم.

قاضی عسگر اظهارداشت: وقتی موضوعی بانکی از سوی تولیدکنندگان و فعالان بخش خصوصی در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع بانکی بیان می‌شود امتیازی منفی برای بانک خواهد بود زیرا بانک‌ها باید رافع و پشتیبان فعالان اقتصادی باشند.

وی ادامه داد: البته ناگفته نماند بسیاری از فعالان اقتصادی از ظرفیت‌ها و امکانات و کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید اطلاع ندارند بنابراین از قابلیت‌های آن برای زدودن مشکلات خود استفاده نمی‌کنند.

 اصفهان با بیش از پنج میلیون نفر جمعیت، بیش از ۹ هزار واحد تولیدی کوچک و بزرگ با سرمایه ۲۲۱ هزار میلیارد ریال و اشتغال ۲۶۳ هزار نفر، حدود ۸۴۰ معدن در حال بهره‌برداری با سرمایه‌گذاری بیش از ۱۰ هزار میلیارد ریال و حدود ۲۰۰ هزار واحد صنفی، صنعتی‌ترین استان کشور به‌شمار می‌آید.

[ad_2]
منبع

لینک کوتاه
0/5 ( 0 رای )
اشتراک گذاری این پست در شبکه های اجتماعی:
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن