فارس

امام‌جمعه شیراز: دولت سیزدهم، جوانان پرانگیزه را به کارگیرد

[ad_1]

به گزارش ایرنا، آیت‌الله لطف‌الله دژکام در خطبه‌های نماز جمعه شیراز افزود: رعایت حال اقشار ضعیف و توجه به روستاها از دیگر توقعاتی است که از دولت پیش‌رو داریم.

تولیت آستان مقدس حضرت احمد بن موسی شاهچراغ (ع) اظهار داشت: باید کاری بکنیم که مردم بتوانند در روستا به خوبی زندگی کنند؛ اگر این مهاجرت‌ها  از روستا به شهر ادامه یابد ما گرفتاری هایی هم در شهر خواهیم داشت و هم اینکه تولید که در روستا هست تعطیل می شود.
دژکام. گفت: تحقق عدالت و مبارزه با فساد و رفع بیکاری و مبارزه با فساد از دیگر مواردی است که ما باید مطالبه کنیم، هم آماده باشیم و فکر کرده و مطالعه کرده دنبال آن را بگیریم که هم افزایی با دولت انجام بگیرد و دشمنان ما متوجه بشوند که دیگر از نظر اقتصادی هم نمی‌توانند به ما لطمه بزنند که آن روز دور نخواهد بود و به برکت امام زمان (عج) همه ما شاهد آن عزت و قدرت خواهیم بود.
امام جمعه شیراز ادامه داد: حدود ۱۲ روز دیگر مراسم تحلیف و تنفیذ حکم رئیس‌جمهوری منتخب به واسطه ولی امر مسلمین است و سپس تحلیف در مجلس باید انجام بشود و دولت جدید روی کار بیاید.
وی گفت: دشمنان جمهوری اسلامی تلاش می‌کنند فضای ملتهبی به وجود بیاورند و هر بهانه‌ای را می‌خواهند بزرگ بکنند ولی مردم ما الحمدلله بیدار هستند و می‌دانند که مزد زحمتی که برای حفظ نظام کشیده اند، نزد خداوند است.
نماینده ولی فقیه در استان فارس با اشاره به نقش‌آفرینی روحانیت برای حل اختلاف در برخی شهرها گفت: این حضور برای این است که نظام برای ما از همه چیز مهمتر است، همینجا از حضور جمعی از روحانیون محترم و ائمه محترم جماعات شیراز که امروز حضورشان برای دفاع از ولایت است تشکر می‌کنم.
دژکام در ادامه با اشاره به نتیجه انتخابات سیزدهمین ریاست جمهوری گفت: مردم در این انتخابات گفتند که ابر قدرت ها را باید سر جای خودشان بنشانیم و تجربه هم نشان داده است که غیر از این راهی وجود ندارد یا باید آنها را سر جای خودشان بنشانیم یا اینکه آنها می خواهند ما را نابود کنند.
وی اظهارداشت: این تصمیمی است که مردم به صورت مستقیم یا غیر مستقیم اعلام کرده‌اند؛ وقتی که اینگونه است ما هم باید دفاع بکنیم راهی برای ما وجود ندارد حالا این مسیر را که می‌خواهیم برویم باید در جنگ اقتصادی و جنگ تبلیغاتی و رسانه‌ای انشاالله در این دوره که شروع می شود پیروز از میدان بیرون بیاییم.
وی ادامه داد: برای این پیروزی باید خودمان را آماده کنیم دولت کار کند و ما هم همکاری کنیم؛ آنچه که مسلم است و رهبر معظم فرموده‌اند کار و تلاش پرانگیزه توقع است و کار اندیشیده و فکر شده. این را انشاالله باید دنبال کنیم و مطالعه نماییم و به جوان ها اطلاع رسانی کنیم.

این خبر در حال تکمیل است. 

[ad_2]
منبع

لینک کوتاه
0/5 ( 0 رای )
اشتراک گذاری این پست در شبکه های اجتماعی:
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن