خوزستان

امام جمعه: جلوی ناهنجاری‌ها در اماکن گردشگری دزفول گرفته شود

[ad_1]

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سیدمحمدعلی قاضی دزفولی پنجشنبه در جریان دیدار با علی انصاری سرپرست شهرداری دزفول افزود: شهرداری تاثیر بسزایی در مسائل فرهنگی شهر دارد و به علت گستردگی کار بیشترین خدمات فرهنگی و اجتماعی را به شهروندان ارائه می کند.
وی بر زیباسازی مبلمان شهری تاکید کرد و افزود: زیباسازی شهر در روحیه و نشاط شهروندان تاثیرگذار است.
امام جمعه دزفول گفت: تفرجگاه های دزفول گردشگران زیادی از شهرهای مختلف جذب می‌کنند که این امر معضلات فرهنگی خاصی نیز ایجاد می کند لذا باید مدیریت ویژه ای در این خصوص صورت گیرد.
حجت الاسلام قاضی دزفولی اظهارداشت: تفرجگاه ها و مکان های تفریحی نباید تعطیل یا رها شوند بلکه ضمن استفاده شهروندان باید جلوی ناهنجاری ها گرفته شود.
وی در بخش دیگری از سخنان خود بر ضرورت افزایش حقوق و مزایای کارمندان شهرداری برای  رضایتمندی آنها تاکید کرد و افزود: تعامل بین شورا و شهرداری باید بیشتر و از تمام ظرفیت و نیروهای توانمند و ایده های برتر برای توسعه شهر استفاده شود.
 امام جمعه دزفول گفت: تجلیل از سرمایه های معنوی و فرهنگی شهرستان باید در دستور کار قرار گیرد تا مردم احساس هویت کرده و هجمه دشمن بی اثر شود.
وی اضافه کرد: باید نگاه ویژه ای به امامزاده ها و رونق گردشگری مذهبی داشته باشیم تا ضمن افزایش سطح درآمد  اشتغال نیز افزایش یابد.

[ad_2]
منبع

لینک کوتاه
0/5 ( 0 رای )
اشتراک گذاری این پست در شبکه های اجتماعی:
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن