اصفهان

امام جمعه خور و بیابانک: آمریکا از درون در حال فروپاشی است

[ad_1]

حجت الاسلام سعید جاویدی در خطبه های نماز جمعه خور و بیابانک، تنها گزینه در برابر زیاده خواهی‌ استکبار و دشمنان انقلاب را مقاومت بیان کرد و گفت: دشمنان از اول انقلاب تاکنون از هیچ توطئه ای علیه کشورمان دریغ نکرده اند و عمل به فرامین رهبر معظم انقلاب تنها راه مقابله با این توطئه هاست.
جاویدی ادامه داد: ملت ایران با ایستادگی خود، توطئه‌های دشمنان را خنثی و شرایط سخت تحریم را تحمل کرده‌اند.
وی افزود: انقلاب ایران با وجود همه دسیسه‌های جبهه کفر، نه تنها با شکست مواجه نشد بلکه روز به روز پله‌های ترقی را نیز با موفقیت طی می‌کند.
وی گفت: همه باید ادامه دهنده راه شهدا و پاسدار دستاوردها و آرمان‌های والای انقلاب باشیم.
وی در ادامه سخنان خود مـردم را به صرفه جویی در مصرف برق دعوت کرد و افزود: راه عبور از شرایط نامساعد و قطعی برق، صرفه‌جویی عمومی و همکاری در کاهش مصرف انرژی است.
امام جمعه خور وبیابانک خاطرنشان کرد: گرمای بی سابقه هوا و کم شدن بارش ها و همچنین افزایش مصرف آب و برق، مشکلاتی را برای مردم ایجاد کرده که مصرف بهینه و درست آب و برق از سوی همه مردم ضروریست.
وی با بیان اینکه مصرف برق در وسایل سرمایشی به میزان بی سابقه ای بالا رفته است، گفت: امسال ۱۳ درصد بیشتر از پارسال مصرف برق داریم که باید صرفه جویی کرد.
حجت الاسلام جاویدی همچنین با ابراز گلایه از دوچرخه سواری برخی بانوان در خیابان های شهر خور خاطرنشان کرد: یکی از دغدغه های مهم فرهنگی، دوچرخه سواری برخی از بانوان در سطح شهر است که از مسوولان می خواهیم نگذارند برخی افراد با اعتقادات و حرمت مذهبی مردم بازی کنند.
وی اضافه کرد: خور و بیابانک شهرستان شهیدپرور و انقلابی است و مردم هرگز اجازه نخواهند داد تا باورها و ارزش‌های پاک زنان و مردان این شهرستان پایمال شود.

[ad_2]
منبع

لینک کوتاه
0/5 ( 0 رای )
اشتراک گذاری این پست در شبکه های اجتماعی:
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن