اصفهان

امام جمعه خور و بیابانک خواهان انتخاب فرماندار بومی در این خطه شد

[ad_1]

 حجت الاسلام سعید جاویدی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته خور و بیابانک که در حسینیه اعظم برگزار شد افزود: فرماندار بومی براحتی می‌تواند ضرورت‌ها را تشخیص داده و اولویت‌ها را لحاظ کند و موقعیت‌ها را مدنظر داشته باشد.

امام جمعه شهرستان خور و بیابانک اظهار کرد: اگر نیروی بومی فرماندار خور و بیابانک شود آشنایی با موقعیت‌های مختلف محلی، مقتضیات و تناسبات و نیازهای خاص شهری و روستایی و نیز سلایق و روحیه و مطالبات مردمی دارد.

وی با انتقاد از انتخاب مدیران غیر بومی گفت: این افراد باید همراه با خانواده خود در شهرستان محل خدمت ساکن باشند و پایان هر هفته مجبورند شهرستان را ترک کنند.

حجت الاسلام جاویدی در ادامه از کیفیت آب بهداشتی شهرستان خور و بیابانک به دلیل شوری بالا گلایه کردو گفت: هرچند آب آشامیدنی مردم از طریق شبکه دوم تامین می‌شود ولی آب بهداشتی مردم بسیار شور است و به تاسیسات خسارت وارد می‌کند که فرسودگی و رسوبات نمکی در کولرهای آبی بهترین مصداق این گفته است.

وی همچنین خواستار رفع مشکل کم آبی در شهر جندق شد و افزود: انتظار می‌رفت پس از ۶ ماه مشکل کمبود آب این شهر توسط مسوولان حل شود، اما پیگیری‌ها نتیجه ای نداشت.

امام جمعه شهرستان خور و بیابانک به آغاز به کار دولت سیزدهم اشاره کرد و با بیان اینکه دولت آقای رییسی باید دولت کار و خدمت جهادی باشد گفت: همه می‌دانیم که دولت سیزدهم وارث انبوهی ازمشکلات متعدد است که معضلات اقتصادی و معیشتی در راس آن است.

وی افزود: طبیعی است حلّ این مشکلات دیرینه و دیرپا، نیاز به اقدامات فوریتی و میان مدت و دراز مدت دارد.

حجت الاسلام جاویدی خاطرنشان کرد: دولت و اعضای آن باید یک صدا و هماهنگ باشند و اختلاف نظرهای کارشناسی در جلسات کارشناسی باید انجام شود؛ اما آنچه که در جامعه مطرح می‌شود سیاست و برنامه روشن و شفاف در همه عرصه‌هاست.

وی پیوست رسانه‌ای و اقناع هنرمندانه افکار عمومی و نخبگانی وظیفه مهم و راهبردی دیگر دولت بیان کردو گفت:  بسته‌های برنامه‌ای اعلامی برای مردم باید منطقی و سنجیده و اثربخش دارای اهداف روشن و قابلیت سنجش و ارزیابی داشته باشد.

امام جمعه شهرستان خور و بیابانک افزود: انتظار همگانی این است که دولت جوان حزب اللهی با سه شاخص “جوان انقلابی و کاربلد” در رده‌های مختلف مدیریتی براساس شایسته‌ سالاری و به ‌دور از سهم‌ خواهی‌های ستاد انتخاباتی و قومیتی باشد.

[ad_2]
منبع

لینک کوتاه
0/5 ( 0 رای )
اشتراک گذاری این پست در شبکه های اجتماعی:
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن