فارس

امام جمعه شیراز کسب مدال طلای کشتی در المپیک توکیو را تبریک گفت

[ad_1]

در متن پیام آیت الله لطف الله دژکام که چهارشنبه در اختیار ایرنا قرار گرفت، آمده است: افتخار آفرینی برادران با غیرت و پهلوان گرایی در مسابقات المپیک به ویژه کسب مدال طلا توسط  محمدرضا گرایی که موجب اهتزاز پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران در این آوردگاه مهم شد را به مقام معظم رهبری، ملت شریف ایران، مردم پهلوان‌پرور شیراز و خانواده معزز و گرانقدر گرایی تبریک عرض می‌کنم.

نماینده ولی فقیه در فارس ادامه داد: ان‌شاءالله این توفیق موجب تداوم رشد و بالندگی روزافزون افتخارات ایران اسلامی در آوردگاه‌های مختلف ورزشی باشد.

امام جمعه شیراز کسب مدال طلای کشتی در المپیک توکیو را تبریک گفت
آیت الله لطف الله دژکام 

محمد رضا گرایی روز چهارشنبه ۱۳ مرداد ماه  در فینال وزن ۶۷ کیلو گرم به مصاف پرویز نصیب‌ اف اوکراینی رفت و موفق شد با نتیجه ۹ بر یک  حریف خود را  ضربه فنی  کند و مدال خوش رنگ طلای المپیک را به خود اختصاص دهد. 

 رقابت های کشتی فرنگی المپیک از دهم مرداد ماه آغاز شد و چهارشنبه سیزدهم همین ماه با تعیین نفرات برترپایان یافت.

تیم ملی ایران با پنج کشتی گیر به نام های علیرضا نجاتی، امین میرزازاده ، محمدهادی ساروی ، محمدرضا و محمد علی گرایی به مربیگری محمد بنا در این رقابت ها شرکت کرده بود .

تیم ملی کشتی فرنگی ایران در این رقابت ها یک مدال برنز توسط محمد هادی ساروی و یک نشان طلا هم محمد رضا گرایی کسب کرد .

کاروان ورزشی ایران با ۶۶ ورزشکار در ۱۷ رشته  در المیپک شرکت کرده و تاکنون یک طلا در تیراندازی، یک طلا و یک برنز در کشتی فرنگی و  یک نقره در وزنه برداری کسب کرده  است.

[ad_2]
منبع

لینک کوتاه
0/5 ( 0 رای )
اشتراک گذاری این پست در شبکه های اجتماعی:
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن