بوشهر

انجمن بانوان کارآفرین و دانشگاه پیام نور گناوه تفاهم‌نامه منعقد کردند

[ad_1]

زهرا پراوند روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این تفاهم نامه همگام با پیشرفت روابط و همکاری دوجانبه پس از دعوت دانشگاه پیام نور از انجمن بانوان در ۹ بند باحضور معاون فرماندار و مسئول خانه سمن‌های گناوه به امضا رسید.
وی اظهار داشت: اجرای طرح‌های پژوهشی مشترک، هدایت و حمایت از پایان نامه‌های تحصیلی در جهت تامین نیازهای تحقیقاتی، برگزاری کارگاه و همایش‌های علمی مشترک، استفاده از توان علمی طرفین، در اختیار گذاشتن تجهیزات آزمایشگاهی و فناوری طرفین از جمله توافقات صورت گرفته است.

وی گفت: فراهم کردن امکان بازدیدهای علمی محققان و دانشجویان دانشگاه از تاسیسات و طرح های دردست بهره‌برداری و مطالعه و اجرایی، تهیه مستمر عناوین و اولویت های تحقیقاتی موردنیاز انجمن و ارسال آن به دانشگاه، تسهیل در زمینه دراختیار قراردادن اطلاعات و امکانات لازم مربوط به پروزه های مشترک از عمده تعهدات انجمن بانوان کارآفرین در تفاهم نامه است.

مدیرعامل انجمن بانوان کارآفرین گناوه بیان کرد: ارایه خدمات علمی و آزمایشگاهی موردنیاز در چارچوب ضوابط و مقررات، تشکیل جلسات هماهنگی به منظور تعریف پروژه های تحقیقاتی موردنیاز و اولویت های مربوطه از مهم ترین تعهدات دانشگاه پیام نور با این انجمن است.

وی یادآورشد: انجمن بانوان کارآفرین  گناوه بیش از یک سال با مجوز و حمایت فرمانداری تشکیل و با طی مراحل قانونی به ثبت رسید و  اعضای آن در  حوزه آموزشی، کفش، طراحی و مد و لباس فعالیت دارند.

پراوند ادامه داد: این انجمن در شناسایی و ثبت مشاغل بانوان کارآفرین مشارکت دارد.

وی بیان کرد:  با برنامه‌ریزی صورت گرفته مصمم هستیم  بانوان موفقی را با حمایت و پشتیبانی مسئولان در جامعه پرورش دهیم و  وارد عرصه فعالیت‌های اقتصادی کنیم.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر واقع است.

[ad_2]
منبع

لینک کوتاه
0/5 ( 0 رای )
اشتراک گذاری این پست در شبکه های اجتماعی:
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن