تهران

بازار ورامین تعطیل شد – ایرنا

[ad_1]

سیدعباس میری روز یکشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: ستاد ملی مقابله با کرونا در دستورالعمل اخیر خود، محدودیت‌هایی را برای فعالیت اصناف ابلاغ کرده که همگان موظف به رعایت آن هستیم.  

وی افزود: به منظور اجرای این دستورالعمل،  گروه های ۲ و ۳ صنفی تعطیل شده و فقط گروه ۱ شامل خواربار فروشی‌ها، نانوایی‌ها و مراکز تأمین کننده مایحتاج عمومی مردم حق فعالیت دارند.

رئیس اتاق اصناف شهرستان ورامین گفت: تعطیل اصناف ورامین از روز دوشنبه ۲۵ مرداد آغاز شده تا روز ۳۰ مرداد ادامه خواهد داشت.

وی ضمن دعوت از صنوف مختلف به رعایت این ابلاغیه گفت: در یک سال و نیم اخیر بازاریان آسیب جدی در حوزه اقتصادی داشتند اما سلامت جامعه و کمک به مهار کردنا وظیفه اجتماعی همه مردم است.  

میری بیان داشت: مغازه داران باید توجه کنند که شیوع هرچه بیشتر بیماری به ضرر جامعه است و امیدواریم مجلس و دولت هم با بسته های تشویقی کمک اصناف باشند.

وی افزود: اتاق اصناف شهرستان ورامین از روز سه شنبه تا یک شنبه هفته آینده تعطیل است ولی تیم بازرسی بر روند تعطیلی واحدهای صنفی نظارت خواهد کرد.

رئیس اتاق اصناف شهرستان ورامین اظهار داشت: بازرسان اتاق اصناف شهرستان ورامین در دو نوبت صبح و عصر با حضور در مناطق مختلف شهرستان بر نحوه فعالیت و رعایت مسائل بهداشتی از سوی مغازه‌داران نظارت کرده و با موارد مختلف برخورد می‌کنند.

میری گفت: بیش از ۱۴ هزار واحد صنفی در مناطق مختلف شهرستان ورامین مشغول به فعالیت هستند.

ورامین با ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در ۳۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

[ad_2]
منبع

لینک کوتاه
0/5 ( 0 رای )
اشتراک گذاری این پست در شبکه های اجتماعی:
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن