آذربایجان شرقی

بدهی‌، نفس تراکتور را به شماره انداخت

[ad_1]

به گزارش روز شنبه ایرنا، در حالی که بسیاری از تیم‌های حاضر در لیگ برتر به تدریج برنامه‌های تقویت خود را پیگیری کرده و به جذب نفرات مورد نظر اقدام می‌کنند، باشگاه تراکتور با وجود اینکه قرار است زودتر از سایر تیم‌های لیگ برتری در مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف «النصر» عربستان برود، تاکنون هیچ اقدامی در این زمینه انجام نداده و این امر موجب نگرانی شدید هواداران باشگاه شده است.

بر همین اساس شبکه‌های اجتماعی منسوب به هواداران تراکتور با بی‌اعتنا خواندن مالک باشگاه که از مدت‌ها قبل در خارج از کشور به سر می‌برد، چاره‌اندیشی مسئولان رده بالای استانی اعم از استاندار و نمایندگان مجلس شورای اسلامی را خواستار شده‌اند.

در همین حال اخباری از نشست اظطراری مدیرعامل باشگاه با مالک آن در ترکیه به گوش می‌رسد که در آن علاوه بر بررسی مسایل مالی باشگاه نسبت به برنامه‌های آینده تیم نیز مذاکره‌هایی صورت گرفته است.

«جمشید نظمی» در این خصوص با تایید خبر فوق و با اشاره به اینکه نشست مزبور برگزار و طی آن تمامی ارکان هلدینگ تحت مدیریت مالک و باشگاه پیگیر رفع مشکلات شدند، اظهار داشت: طی روزهای آینده خبرهای خوشی برای هواداران خواهیم داشت.

وی هدف از این نشست را تسریع در حل مشکلات و ارج نهادن به دغدغه هواداران بیان و اضافه کرد: با توجه به این‌که مشکلات موجود در باشگاه به دغدغه مهم و اصلی هواداران تبدیل شده است، از فرصت به وجود آمده طی تعطیلات محرم استفاده کرده و به همراه سرمربی تیم در دفتر «زنوزی» حضور یافتیم.

نظمی بیان کرد: در حضور مالک باشگاه جلسه‌ای مفصل با مدیران مالی هلدینگ داشتیم که طی این جلسه به بررسی مشکلات مالی پرداخته و تصمیم‌های خوبی گرفته شد که اگر طی روزهای آینده اجرایی شود، بخشی از فشار بدهی‌های باشگاه کاسته می‌شود. 

به گفته وی در این نشست ویژه علاوه بر مسائل مالی، شرایط فنی تیم و باز شدن پنجره و نقل و انتقالات نیز بررسی شد تا بتوان با شرایط مناسبی وارد فصل جدید شد. 

نظمی ادامه داد: با تصمیم‌های اتخاذ شده و تقسیم وظایف انجام گرفته، از امروز، شنبه کار خود را آغاز خواهیم کرد تا دغدغه‌های فکری موجود در بین مدیران باشگاه و هواداران را به نحو احسن رفع کنیم و با یک تیم خوب و مقتدر وارد لیگ شویم.

در همین حال گفته می‌شود باشگاه تراکتور که از مدت‌ها قبل به دنبال اسپانسر مالی می‌گشت، با یکی از شرکت‌های داخلی که در حوزه تولید محصولات لبنی فعالیت دارد به توافق رسیده است تا برند این شرکت در فصل آینده لیگ برتر به روی پیراهن تراکتور نقش ببندد.

[ad_2]
منبع

لینک کوتاه
0/5 ( 0 رای )
اشتراک گذاری این پست در شبکه های اجتماعی:
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن