بوشهر

بوشهری‌ها قطعی برق خارج از برنامه را گزارش کنند

[ad_1]

به گزارش ایرنا، غلامرضا حشمتی روز پنجشنبه به رسانه‌ها اعلام کرد: سقف خاموشی‌های بابرنامه یک ساعت و نیم است و اگر بیش از این شد بدون برنامه است و شهروندان باید در صورت بروز خاموشی بدون برنامه و خارج از جدول، از سامانه ۱۲۱ و هم از برنامه “برق من” این مشکل را گزارش کنند تا برای رفع اختلال احتمالی اقدام شود.

وی اضافه کرد: با محدودیت منابع آبی بخش مهمی از تولید نیروگاه‌های برق‌آبی از دسترس خارج شده و با افزایش فشار بر نیروگاه‌های حرارتی و تجهیزات شبکه محدودیت ۱۲ هزار مگاواتی در تولید برق کشور رخ داده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر بیان کرد: در چنین شرایطی نیاز است اختلاف بالای میان تولید و مصرف جبران شود که بخشی از آن با اعمال محدویت بر صنایع و بخشی هم با قطع بابرنامه‌ برق خانگی است که استان بوشهر را نیز شامل می‌شود.

حشمتی ادامه داد: چنانچه مدیریت بار و مصرف مدیریت نشود منجر به هشدار عملکرد سیستم‌های حفاظتی نیروگاه‌ها و تجهیزات شبکه انتقال برق خواهد شد و خاموشی گسترده در پی خواهد داشت.

وی اظهار کرد: نبود تعادل بین تولید و میزان مصرف منجر به خاموشی شده که برای مدیریت آن خاموشی‌های بابرنامه در دستور کار قرار گرفته است.

حشمتی ادامه داد: انتظار می‌رود با برنامه‌ریزی‌ها و اعمال محدودیت در صنایع در روزهای آینده فشار خاموشی‌ها کمتر شود.

وی گفت: با این وضعیت در کنار خاموشی‌های بابرنامه، به‌دلیل فشار به خط انتقال ممکن است تجهیزات با اختلال مواجه و خاموشی‌های بی‌برنامه رخ بدهد.

[ad_2]
منبع

لینک کوتاه
0/5 ( 0 رای )
اشتراک گذاری این پست در شبکه های اجتماعی:
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن