بوشهر
بیشترین شکایت بوشهری ها از چهار صنف کالایی و خدماتی است
[ad_1]
به گزارش ایرنا، رضا جمالی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: واحد رسیدگی به شکایات این سازمان و ادارات تابعه در پنج ماه اول امسال به یکهزار و ۳۰۱ فقره شکایت درباره کالا و خدمات رسیدگی کرد که ۳۸۰ فقره منجر به کشف تخلف و تنظیم گزارش بازرسی شد.
وی بیان کرد: در ۷۱۷ شکایت نیز، فرد مورد نظر متخلف شناخته نشد و تعداد ۱۰۲ فقره شکایت نیز منجر به جلب رضایت شاکیان شد.
جمالی ادامه داد: بررسیها نشان میدهد که بیشترین شکایتها در حوزه کالا مربوط به انواع نان، مرغ گرم، میوه و سبزی، پوشاک، موبایل، سیمان، و در حوزه خدمات مربوط به تعمیرات خودروی سبک، آرایشگاهها، تعمیر لوازم برقی و خانگی، مشاورین املاک و نصب آسانسور بوده است.
وی عنوان کرد: بیشترین تخلفهای کشف شده شامل گرانفروشی، تقلب، زیان، کم فروشی، انجام ندادن تعهدات، رعایت نکردن ساعات کاری (در صنف نانوایان) و شیوهنامههای بهداشتی،بوده است.
جمالی از مردم خواست در صورت دیدن هر گونه تخلف صنفی آن را از طریق سامانه ۱۲۴ گزارش کنند.
منبع