بوشهر

بیشترین شکایت بوشهری ها از چهار صنف کالایی و خدماتی است

[ad_1]

به گزارش ایرنا، رضا جمالی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: واحد رسیدگی به شکایات این سازمان و ادارات تابعه در پنج ماه اول امسال به یکهزار و ۳۰۱ فقره شکایت درباره کالا و خدمات رسیدگی کرد که  ۳۸۰ فقره منجر به کشف تخلف و تنظیم گزارش بازرسی شد.

وی بیان کرد: در ۷۱۷ شکایت نیز، فرد مورد نظر متخلف شناخته نشد و تعداد ۱۰۲ فقره شکایت نیز منجر به جلب رضایت شاکیان شد.

جمالی ادامه داد: بررسی‌ها نشان می‌دهد که بیشترین شکایت‌ها در حوزه کالا مربوط به انواع نان، مرغ گرم، میوه و سبزی، پوشاک، موبایل، سیمان، و در حوزه خدمات مربوط به تعمیرات خودروی سبک، آرایشگاه‌ها، تعمیر لوازم برقی و خانگی، مشاورین املاک و نصب آسانسور بوده است.

وی عنوان کرد: بیشترین تخلف‌های کشف شده شامل گرانفروشی، تقلب، زیان، کم فروشی، انجام ندادن تعهدات، رعایت نکردن ساعات کاری (در صنف نانوایان) و شیوه‌نامه‌های بهداشتی،بوده است.

جمالی از مردم خواست در صورت دیدن هر گونه تخلف صنفی آن را از طریق سامانه ۱۲۴ گزارش کنند.

[ad_2]
منبع

لینک کوتاه
0/5 ( 0 رای )
اشتراک گذاری این پست در شبکه های اجتماعی:
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن