تهران

بیش از یکصد میلیارد ریال کالای قاچاق در پردیس کشف شد

[ad_1]

سرهنگ «بهزاد عبدیان» روز سه شنبه به خبرنگاران گفت: کشف یک قبضه سلاح سرد و دو قبضه سلاح شکاری غیر مجاز، دستگیری ۳ نفر معتادین متجاهر، دستگیری ۱۱ نفر سارق زورگیر، مفاسد اجتماعی، کشف یک فقره قتل، کشف بیش از ۳۵ کیلو انواع مواد مخدر، بخش دیگری از کشفیات نیروی انتظامی در طرح ارتقای امنیت اجتماعی در سطح شهرستان بود.

وی افزود: با تلاش مشترک و همه جانبه ماموران انتظامی پلیس های تخصصی و کلانتری ها، تعداد ۳۴ نفر سارق، ۲۱ نفرفروشنده مواد مخدر، و۵۰ نفر اتباع بیگانه دستگیر شدند.

وی  با اشاره به سایر موارد کشف شده، اظهارداشت: با تلاش پلیس راهور تعداد ۶۲ دستگاه خودرو متخلف متوقف و تعداد ۹ دستگاه خودرو و ۳ دستگاه موتورسیکلت سرقتی نیز کشف شد.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان پردیس از استمرار اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی که از هفته گذشته آغاز شده ، اظهار داشت: برخورد با مخلان نظم و امنیت در چارچوب و ساختار قانونی، اولویت مهم پلیس به حساب می ‌آید.

 ۲۵ میلیارد ریال کالای احتکاری در جاجرود کشف شد

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس گفت: کالاهای احتکاری وسایل آرایشی و بهداشتی به ارزش ۲۵ میلیارد ریال در یک انبار واقع در بخش جاجرود کشف شد.

عبدیان ادامه داد: در پی کسب خبری مبنی بر دپوی سوله ای از وسایل بهداشتی وآرایشی  احتکار شده در سطح شهرستان پردیس، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان کلانتری جاجرود قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان کلانتری جاجرود پس از پیگیری و اطمینان از صحت موضوع با هماهنگی مقام قضائی به همراه کارشناسان سازمان صنعت، معدن و تجارت به مکان موردنظر اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس گفت: ماموران انتظامی در بازرسی از این انبار تعدادی کارتن احتکار شده وسایل بهداشتی وآرایشی نظیر؛ انواع شامپو، پوشک کودک، دستمال کاغذی، انواع صابون و سایر اقلام مشابه و مرتبط به ارزش ۲۵ میلیارد ریال کشف، ضبط  و یک متهم را دستگیر کردند.

وی ادامه داد: متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده مقدماتی به منظور سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس با اشاره به عزم جدی پلیس برای مبارزه با احتکارکنندگان، از مردم خواست؛ در صورت اطلاع از احتکار هر نوع کالا بلافاصله موضوع را از طریق مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع رسانی کنند.

سارق سیم و کابل برق در بومهن دستگیر شد

عبدیان از دستگیری سارق سیم و کابل برق خبرداد و اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم برق و کابل در سطح شهرستان پردیس، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران کلانتری ۱۲ بومهن با انجام اقدامات فنی و تخصصی یک سارق حرفه‌ای و سابقه دار را شناسایی و طی عملیاتی غافلگیرانه درحالی که با کیسه‌ای پر از سیم و کابل سرقتی در حال فرار بود وی را دستگیر کردند.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان پردیس گفت: متهم در اظهارات خود به ۵ فقره سرقت سیم برق و کابل اعتراف کرد که پس از تشکیل پرونده راهی مرجع قضایی شد.

عبدیان ضمن تقدیر از مشارکت شهروندان با نیروی انتظامی در معرفی متخلفان، اظهار داشت: شهروندان هرگونه موارد مشکوک در رابطه با اقدامات مجرمانه افراد شرور و خلافکار در اسرع وقت از طریق مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اطلاع  بدهند تا نسبت به شناسایی و دستگیری آنها اقدام شود.

شهرستان پردیس با جمعیتی در حدد ۳۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

[ad_2]
منبع

لینک کوتاه
0/5 ( 0 رای )
اشتراک گذاری این پست در شبکه های اجتماعی:
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن