آذربایجان شرقی

تراکتور باز بدون حامی شد

[ad_1]

به گزارش ایرنا، جمشید نظمی روز دوشنبه در یک گفتگوی رسانه ای خطاب به هواداران پرشور تیم فوتبال تراکتور افزود: محمدرضا زنوزی با توجه به دلایلی در شرایط کنونی حامی مالی این تیم نخواهد بود و آن‌ها باید شخصا به حل مشکلات مالی و بدهی‌های سنگین تیم اقدام کنند.

مدیرعامل تراکتور خاطرنشان کرد: پیرو حواشی اخیر باشگاه و مسائلی که مطرح شده، باید بگویم آقای زنوزی و مجموعه ایشان بنا به دلایلی فعلا نمی‌توانند گره‌ای از مشکلات باشگاه باز کنند و بنده به همراه مجموعه زحمتکش خودمان برای حل مشکلات و پرداخت بدهی‌های سنگین باشگاه تلاش خواهیم کرد.

وی با ابراز تاسف از اینکه پنجره نقل و انتقالاتی تراکتور از طرف فیفا و فدراسیون بسته است، اضافه کرد: ما مثل همیشه در این راه هم نیازمند حمایت شما هواداران هستیم تا از این مشکل خارج شویم.

نظمی اظهار کرد: تراکتور بودجه محدودی دارد و مانند تیم‌های دولتی نیست که هزینه‌های بی‌حد و حساب انجام بدهد و بازار نقل و انتقالات را به هم بریزد چرا که باشگاه‌های خصوصی با توجه به مشکلات موجود در کشور، با مشکلات اقتصادی مواجه هستند و باید شرایط را در نظر بگیریم.

مدیرعامل باشگاه تراکتور با اشاره به بدهی ۴۵ میلیارد تومان باشگاه اظهار کرد: اگر این بدهی برای باز کردن پنجره نقل و انتقالاتی پرداخت شود نباید انتظار بستن یک تیم گران قیمت را داشته باشیم.

وی همچنین از هواداران تراکتور خواست تا برای فصل آینده صبوری بیشتری داشته باشند تا تراکتور پوست اندازی کند.

تیم تراکتور لیگ برتر بیستم فوتبال را با کسب ۴۵ امتیاز و رده چهارمی به پایان رساند.

[ad_2]
منبع

لینک کوتاه
0/5 ( 0 رای )
اشتراک گذاری این پست در شبکه های اجتماعی:
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن