اصفهان

توانایی علمی و قدرت اجرایی وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی زبانزد است

[ad_1]

مهدی شاه‌نظری روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: سابقه فعالیت ساداتی‌نژاد در کمیسیون کشاورزی مجلس و تحصیلات مرتبط وی با رشته کشاورزی و منابع طبیعی برای وزارت جهاد کشاورزی مفید است و به این بخش کمک می‌کند.

وی، پیگیری و فعالیت‌های وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی در دوران نمایندگی مجلس شورای اسلامی را نشان از توانایی علمی، عملی و قدرت اجرایی و مدیریتی ساداتی‌نژاد در حمایت از بخش کشاورزی و کمک موثر به این بخش عنوان کرد.

مدیرعامل اتحادیه منابع طبیعی و آبخیزداری مرتعداران اصفهان، عملکرد ساداتی‌نژاد به عنوان رییس کمیسیون کشاورزی، آب، منایع طبیعی و محیط زیست مجلس مثبت‌ و راضی‌کننده دانست و اضافه کرد: وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی تصمیم‌های موثر و کارگشایی را در مجلس گرفت و مصوبه‌های خوبی را پیگیری کرد.

شاه‌نظری با تاکید بر فعالیت‌های نظارتی وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی دولت سیزدهم به عنوان نماینده مجلس شورای اسلامی، خاطر نشان کرد: ساداتی‌نژاد مدیری دلسوز و اجرایی در بخش کشاورزی و گره‌گشا برای جمعیت هدف این بخش است.

وی، تلاش‌های وزیر پیشنهادی کشاورزی از جمله برنامه وی برای سنددار کردن اراضی کشاورزی را یادآور شد و افزود: ساداتی‌نژاد باتوجه به تحصیلات کارشناسی و کارشناسی ارشد در رشته منابع طبیعی و آبخیزداری می‌تواند مشکلات این بخش را بهتر و بیشتر شناسایی و برای رفع آن با پیگیری مثمرثمر در بخش کشاورزی اقدام کند.

سیدجواد ساداتی‌نژاد نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل و رییس کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ از سوی آیت‌الله سیدابراهیم رییسی رییس جمهوری به عنوان وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی دولت سیزدهم برای کسب رای اعتماد نمایندگان به مجلس معرفی شده است.

[ad_2]
منبع

لینک کوتاه
0/5 ( 0 رای )
اشتراک گذاری این پست در شبکه های اجتماعی:
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن