تهران

تکمیل پروژه زیرگذر فتح نیازمند منابع مالی است

[ad_1]

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، «علی خضریان» روز شنبه با اشاره به بازدید اعضای مجمع نمایندگان استان تهران از شهرستان غرب استان تهران به خبرنگاران گفت: در این بازدید تصفیه‌خانه فاضلاب شهر قدس بازدید شد و نشستی با مسوولان و متولیان شهرستان قدس نیز برگزار شد و مشکلات حوزه آبی این منطقه مورد بررسی قرار گرفت.

نماینده مردم تهران در مجلس افزود: امسال نسبت به سال گذشته در سد امیرکبیر آب کمتری داریم که باید این مشکل را حل کرد و در حال حاضر مشکل اصلی شهر قدس نیز مسئله کم‌آبی است و مقرر شد سهمیه بیشتری برای مناطق مورد نیاز در بودجه ۱۴۰۰ در نظر گرفته شود.

سخنگوی مجمع نمایندگان استان تهران با اشاره به بازدید اعضای مجمع از شرکت صنایع غذایی ستاره کاسپین گفت: در بازدید از شهرستان ملارد موضوعات صنعتی مانند ممنوعیت ایجاد صنایع در شعاع ۱۲۰ کیلومتری تهران و مباحث مربوط به کاربری اراضی  بحث و بررسی شد.

وی با تاکید بر حمایت از بخش خصوصی اظهار داشت:  حمایت از صنایع تولیدی خصوصی در حقیقت حمایت از ایران است و مشکلات امروزه دامداران در مورد نهاده‌های دامی نیز از جمله عدم توجه به بخش خصوصی است و شرکت‌هایی خصوصی صنایع غذایی با توجه به ضرورت ثبات امنیت غذایی کشور نیازمند حمایت هستند.

خضریان با بیان اینکه توجه به توانمندی و ظرفیت بالای بخش خصوصی همراه با حمایت و نظارت دولت سبب حرکت بیشتر چرخه‌های تولید در کشور می شود، گفت: دولت باید ظرفیت و پتانسیل بخش خصوصی را مدیریت کند و مقام معظم رهبری نیز بارها تاکید کرده‌اند “یکی از ارکان سیاست  اقتصاد مقاومتی مردمی بودن است که امیدواریم  دولت منتخب کار را به دست مردم بسپارد.

خضریان درباره مشکلات سه شهرستان قدس، ملارد و شهریار گفت: رسیدگی به مشکلات حاشیه کلانشهرها با نگاه به مولفه عدالتخواهی جزو اولویت‌های مجلس یازدهم است.

وی ادامه داد: اگر اطلاعات درستی در هر استان داشته باشیم و منابع مالی را به عدالت توزیع کنیم، بعد از چهار سال تمام داده‌ها جمع شده و تصمیمات درستی برای حل مشکلات ارائه می‌شود و بهتر می‌توانیم تصمیم های بهتری در قوه مقننه اتخاذ کنیم.

عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس از پروژه زیرگذر فتح و باغستان خبر داد و گفت: پروژه بزرگراه فتح تقاطع غیر هم سطح شهریار از مهمترین پروژه‌های راه و شهرسازی است که تکمیل آن سبب کاهش بار ترافیکی در محدود تهران و شهریار خواهد شد.

سخنگوی مجمع نمایندگان استان تهران افزود: شهرک‌های تهران در هم تنیده شده هستند و راه‌ها می‌توانند این ارتباطات را به حداقل زمان ممکن برسانند. پروژه فتح یکی از بهترین پروژه‌ها است که در حال حاضر با مشکلات کمبود اعتبار روبرو است و منابع مالی آن باید از طرف سازمان حمل و نقل ترافیک و  وزارت راه و شهرسازی به آن تزریق شود.

خضریان خاطرنشان کرد: میزان اعتبار در نظر گرفته شده برای این پروژه حدود ۴۰ میلیارد تومان است و تکمیل آن کمک بزرگی در حل ترافیک خواهد داشت.

[ad_2]
منبع

لینک کوتاه
0/5 ( 0 رای )
اشتراک گذاری این پست در شبکه های اجتماعی:
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن