اصفهان

خانه‌های جوان مرکزی برای پاسخ به دغدغه این قشر است

[ad_1]

به گزارش ایرنا، خسرو ارتقایی روز پنجشنبه در نشست با فرماندار و جمعی از مسوولان تیران و کرون افزود: احداث خانه‌های جوان در سراسر کشور برای پاسخ به نیازها و فعالیت‌های فراغتی این قشر کارساز بوده است.

وی بیان کرد: جوانان با حضور در این مراکز و اجرای فعالیت‌های اجتماعی و فراغتی احساس شخصیت کرده و نتایج اثر بخشی نیز برای آنان داشته است.

مشاور فنی و عمرانی اماکن ورزشی وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: وزارت ورزش و جوانان ۱۵ درصد  اعتبارات ارزش افزوده برای اجرای پروژه‌های جوانان مثل احداث خانه جوان اختصاص داده که اولویت اول مراکز استان‌ها و سپس شهرستان‌ها بوده است.

وی اضافه کرد: احداث این مراکز برای دولت مهم بود و اعتبار خاصی هم به آن اختصاص داده است.

مشاور فنی و عمرانی اماکن ورزشی وزیر ورزش و جوانان تاکید کرد: با وجود  شرایط سخت اقتصادی در دولت در سال‌های گذشته، پروژه‌های زیادی اجرایی شد.

وی به پروژه‌های نیمه تمام و مورد نیاز تیران و کرون اشاره کرد و گفت: تکمیل پروژه خانه کاراته، ژیمیناستیک، بهسازی مسیرهای دسترسی به زمین‌های ورزشی مجتمع تختی، چمن های مصنوعی روستایی و تجهیز سالن جلسات اداره ورزش و جوانان در نشست با وزیر مطرح و در این مدت پایانی کار دولت دوازدهم کمک خواهد شد.

ارتقایی اضافه کرد: سازمان برنامه و بودجه امسال اعتباراتی را تاکنون به وزارتخانه‌ها برای تکمیل و بهره برداری از پروژه‌ها اختصاص داده که برخی از آن در قالب اوراق است.

مشاور فنی و عمرانی اماکن ورزشی وزیر ورزش و جوانان روز پنجشنبه به دستور وزیر ورزش و جوانان برای بازدید از پروژه‌های در حال احداث ورزشی و خانه جوان به تیران و کرون به این شهرستان سفر کرد و در نشستی با فرماندار و مسوولان محلی نیازها و ضرورت‌های این حوزه را مورد بررسی قرار داد.

مشاور فنی و عمرانی اماکن ورزشی وزیر ورزش و جوانان از پروژه‌های عمرانی ورزشی نجف آباد نیز بازدید کرد.

شهرستان تیران و کرون با جمعیتی بیش از ۷۰ هزار تن در غرب استان اصفهان واقع شده است.

[ad_2]
منبع

لینک کوتاه
0/5 ( 0 رای )
اشتراک گذاری این پست در شبکه های اجتماعی:
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن