فارس

خبرنگاران لامردی یاد مدیر فقید ارشاد این شهرستان را گرامی داشتند

[ad_1]

به گزارش ایرنا، در ابتدای این دیدار که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در منزل مرحوم میر صورت گرفت، محمد هنرپیشه از همکاران و فعالان فرهنگی و رسانه ای لامرد به بیان دیدگاه های مرحوم میر پرداخت.

همچنین در ادامه نیز اهالی خانواده زنده یاد میر به ذکر برخی ویژگی‌ها، خصایص و خاطرات مرحوم میر پرداختتند و اهالی رسانه را بیشتر با سیره ومنش زندگی او آشنا کردند.

مرحوم ابراهیم میردر نشست خبری با اصحاب رسانه لامرد در ۱۴ تیرماه سال ۱۳۹۹، در اولین جلسه کاری خود با اصحاب رسانه ناگهان بر زمین افتاد و دعوت حق را لبیک گفت که اورژانس لامرد، فوت این مقام مسؤول را بر اثر ایست قلبی اعلام کرد.

گفتنی است، زنده‌یاد ابراهیم میر ۴۴ساله  فارغ التحصیل کارشناسی ارشد تحقیقات آموزشی و دارای سابقه کار آموزشی واداری در استان‌های فارس و هرمزگان بود.

کارمند نمونه ملی در سال ۱۳۸۰، نویسنده برتر مقاله پژوهشی و منتخب پرسش مهر ریاست جمهوری  و  مدیر نمونه استانی در طرح جلوه‌های معلمی و فعالیت‌های برتر  در سال ۱۳۹۶ و مدیریت دبستان سیزده آبان لامرد از سال ۱۳۹۶ تا لحظه مرگ از نکات قابل توجه در دوران حیات وی است.

پس از مرحوم میر، طی حکمی از سوی صابر سهرابی مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد فارس، “فاطمه قرایی” به عنوان سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد لامرد فعالیتش را آغاز کرده است. 

قرایی متولد ۱۳۵۸ شهرستان نی ریز، دارای مدرک کارشناسی ارشد تاریخ گرایش ایران دوره اسلامی از دانشگاه شیراز است. همکاری در انجام چندین طرح پژوهشی با معاونت پژوهشی دانشگاه شیراز و  ۱۰ سال تدریس در دانشگاه های آزاد اسلامی، پیام نور و علمی کاربردی نی ریز از جمله سوابق علمی او است.

شهرستان لامرد در فاصله ۳۶۵ کیلومتری جنوب شیراز قرار دارد.

[ad_2]
منبع

لینک کوتاه
0/5 ( 0 رای )
اشتراک گذاری این پست در شبکه های اجتماعی:
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن