آذربایجان شرقی

دولت سیزدهم درصدد رفع موانع تولید و میدان دادن به بخش خصوصی است

[ad_1]

حجت الاسلام سید محمدرضا میرتاج الدینی روز چهارشنبه در گفت و گویی درخصوص محور تاکیدات رهبر انقلاب بر اولویت های کاری دولت سیزدهم، اظهار کرد: انجام سفرهای استانی همراه با آسیب شناسی اقدامات گذشته مسئولان می تواند زمینه گفتگوهای صادقانه با مردم را فراهم کند.
 وی با اشاره به اینکه مردمی بودن و گفتگوی صادقانه با جامعه یکی از مهمترین مولفه هایی است که رهبر انقلاب به آن تاکید دارند، افزود: در واقع سفرهای ریاست جمهوری به مناطق مختلف کشور می‌تواند به مردمی بودن دولت کمک کند و ‌در نهایت زمینه رفع مشکلات را فراهم کند.
 این نماینده مردم در مجلس یازدهم با اشاره به اینکه حل معضلات اقتصادی باید مبتنی بر برنامه تحولی باشد، افزود: اگر تیم اقتصادی دولت سیزدهم ظرفیت های کنونی کشور را احیا کند موانع تولید نیز برطرف خواهد شد.
 حجت الاسلام میرتاج‌الدینی گفت: رفع موانع تولید نیازمند آسیب‌شناسی و رفع بوروکراسی و میدان دادن به بخش خصوصی است و اعتبارات لذا این مهم باید در اولویت کاری دولت سیزدهم قرار بگیرد.
 رئیس فراکسیون نیروهای مردمی انقلاب در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: به عنوان مثال واحدهای تولیدی در شرایط کنونی تحریم ها را دور می‌زنند و از طریق شرکت های ثالث اقدام به واردات کالاهای مورد نیاز می کنند اما دستگاه های داخلی به دلیل وجود بروکراسی ها موانع جدی ایجاد می کنند.

[ad_2]
منبع

لینک کوتاه
0/5 ( 0 رای )
اشتراک گذاری این پست در شبکه های اجتماعی:
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن