اصفهان

ذوب آهن در تبریز شکست خورد

[ad_1]

به گزارش ایرنا، دیدار تیم های تراکتور و ذوب آهن عصر چهارشنبه از ساعت ۱۹ و ۱۵ دقیقه در ورزشگاه بدون تماشاگر شهید سردار سلیمانی تبریز برگزار شد که در نهایت این بازی با نتیجه یک بر صفر به سود میزبان خاتمه یافت.

 نیمه نخست این بازی هر ۲ تیم بازی سرعتی را به نمایش گذاشتند و در دقیقه ۱۳ محمد عباس زاده از روی نقطه پنالتی گل نخست این بازی را به ثمر رساند.

در ادامه شاگردان مجتبی حسینی برای جبران نتیجه بازی حملات زیادی را روی دروازه اخباری ترتیب دادند که نتیجه بخش نبود و نیمه اول این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود سرخ پوشان تبریز پایان یافت.

با شروع نیمه دوم شاگردان فیروز کریمی برای تصاحب گل دوم موقعیت هایی را خلق کردند که موفق به گلزنی نشدند.

دقیقه ۵۸ مهاجم ذوب آهن صاحب موقعیت تک به تک شد که کمک داور اعلام آفساید کرد.

تیم تراکتور با ترکیب محمدرضا اخباری، ابوالفضل رزاق‌پور، میلاد فخرالدینی(خرم الحسینی)(پیمان کشاورز)، هادی محمدی، میثم تیموری، بهزاد سلامی، اکبر ایمانی، سامان نریمان جهان، محمد قنبری(امین اسدی)، مهدی تیکدری و محمد عباس‌زاده(محمد قادری) مقابل تیم ذوب آهن صف آرایی کرد. 

ذوب آهن در تبریز شکست خورد

 تیم ذوب آهن با ترکیب شهاب گردان، وحید محمدزاده، سید عبدالله حسینی، مسعود ابراهیم‌زاده(علی خدادادی)، میلاد جهانی(حسین شنانی)، رضا محمودآبادی(امیرمحمد پناهی)، دارکو بیدوف، دانیال مؤمنی، سینا اسدبیگی، فرشاد محمدی‌مهر و مجتبی حق دوست وارد میدان شدند. 

داوری این بازی را یاسر همرنگ به کمک‌ آرمان اسعدی، محمدرضا مدیر روستا، رضوان سرشار داور چهارم و حسین نجاتی به عنوان ناظر داوری بر عهده داشتند.

در طول بازی میثم تیموری، میلاد فخرالدینی و پیمان کشاورز از تیم تراکتور و شهاب گردان و علی خدادادی از تیم ذوب آهن کارت زرد گرفتند.

تیم تراکتور با پیروزی مقابل تیم فوتبال ذوب آهن ۳۶ امتیازی شده و موقتا به رده چهارم جدول صعود کرد و تیم ذوب آهن همچنان با ۲۲ امتیاز در رده پانزدهم جدول لیگ برتر فوتبال باقی ماند.

[ad_2]
منبع

لینک کوتاه
0/5 ( 0 رای )
اشتراک گذاری این پست در شبکه های اجتماعی:
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن