بوشهر

رئیس بیمارستان گناوه: خبرنگاران روایت‌گر زحمات کادر درمان هستند

[ad_1]

به گزارش ایرنا، دکتر محمدعلی دریانورد روز سه شنبه در آیین تجلیل از خبرنگاران این شهرستان در بیمارستان امیرالمومنین (ع) افزود: خبرنگاران این شهرستان در ابتدای شیوع ویروس کرونا  که مردم ترس و واهمه از این بیماری داشتند، در بدترین شرایط در بیمارستان حضور یافتند و  رشادت و زحمات کادر درمان را از نزدیک مشاهده و به جامعه منعکس کردند.

وی اظهارداشت: اصحاب رسانه این شهرستان علاوه بر حضور مستمر در بیمارستان از وضعیت خدمات دهی و تلاش کادر درمان، در زمینه آگاهی بخشی جامعه برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی تلاش زیادی کردند.

دریانورد بیان کرد: هدف از برگزاری این نشست، گرامیداشت روز خبرنگار و تقدیر از زحمات خبرنگاران این شهرستان است که در دوران کرونا ، کار درمان را رها نکردند و کارنامه درخشانی از خودبرجای گذاشتند.

رئیس بیمارستان امیرالمومنین(ع) گناوه گفت:  شیوع ویروس کرونا  اگرچه بر کادر درمانی فشار مضاعفی وارد و آنها را خسته کرده است و ازطرفی هزینه‌های زیادی صرف شده‌است اما همچنان مدافعان سلامت در خدمت رسانی به بیماران کرونایی در بیمارستان بصورت جهادی درحال تلاش هستند.

وی ادامه داد: برخی مواقع در فضاهای مجازی و رسانه ای مطالبی در باره این بیمارستان بدون اینکه سئوالی کنند، منتشر می‌شود که انتظار داریم قبل از انتشار از منابع این مرکز درمانی سئوال کنند.

 رئیس بیمارستان امیرالمومنین (ع) گناوه گفت:  کادر درمان بیمارستان در شرایط کنونی بار مضاعفی را متحمل شده‌اند و خسته هستند و مطالب بدون اطلاع و دور از واقعیت ها موجب آزرده خاطری آنها می‌شود.

دریانورد افزود: برای خدمات دهی بیشتر به بیماران کرونایی با توجه به روند افزایشی مراجعه بیماران ، ۲ بخش عمومی بیمارستان را ادغام کردیم و یک بخش جدید با ۳۲ تخت به بیماران کرونایی اختصاص یافته است.

وی بیان کرد: ظرفیت تخت های بستری عمومی برای بیماران کرونایی به ۶۰ تخت افزایش پیدا کرده است.

رئیس بیمارستان امیرالمومنین (ع) گناوه افزود: باتوجه به افزایش موارد بستری و شدت علائم بیماران، چهار تخت ویژه در بیمارستان سوانح و سوختگی پاسخگوی مراجعه کنندگان نبود که با حمایت‌های دانشگاه علوم پزشکی بوشهر و کمک‌های خیرین حوزه سلامت، بخش آی سی یو جدید آن ویژه بیماران کرونایی اختصاص یافت و چهار تخت جدید با تمامی امکانات و تجهیزات تخصصی در آن راه‌اندازی شد.

وی  از مردم همیشه درصحنه و بویژه خیران این شهرستان که از بدو شیوع ویروس کرونا کمک و مساعدت‌های خوبی به این بیمارستان کردند ، تقدیر کرد.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر  دارای دو بیمارستان است که عمده خدمات آنها در حال حاضر به بیماران کرونایی ارایه می‌شود.

[ad_2]
منبع

لینک کوتاه
0/5 ( 0 رای )
اشتراک گذاری این پست در شبکه های اجتماعی:
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن