اصفهان

سرمربی صنعت نفت آبادان: شکست را می پذیرم

[ad_1]

به گزارش ایرنا، سیروس پور موسوی شامگاه شنبه بعد از شکست تیمش مقابل سپاهان  درنشست خبری افزود: توانایی و پتانسیل صنعت نفت آبادان همین چیزی بود که در بازی امروز ارائه شد

 سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: در این مدت ۶ بازیکن اصلی خود را از دست دادیم و ۶ بازیکن جوان زیر ۲۱ جایگزین کردیم که به خوبی بازی کردند.

وی اظهار داشت: با افتخار شکست را می‌پذیرم، به دنبال آینده سازی هستیم و حضور ما در لیگ برتر فرصت خوبی برای این جوانان است.

پور موسوی با بیان اینکه نه لحاظ فوتبالیبلکه به لحاظ امتیاز در این بازی باختیم گفت: در نیمه دوم سرا پا حمله بودیم و گل نیز زدیم و بازیکنانم فوتبال خوبی بازی کردند.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان  با انتقاد از داور این بازی گفت: در این باره به خودم گله دارم که سه بار قبل بازی به داور سلام کردم و جواب من را نداد.

وی افزود: چنین داوری در فوتبال ایران جایگاهی ندارد، این داور اشتباهات زیادی در این بازی برای هر ۲ تیم داشت اما در بازی تاثیر گذار نبود.

وی افزود : تصمیم دارم دیگر به هیچ داوری سلام نکنم.

تیم فوتبال سپاهان اصفهان در ادامه هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور شنبه شب در ورزشگاه نقش جهان موفق شد با نتیجه چهار بر یک میهمان خود صنعت نفت آبادان را شکست دهد و در رتبه دوم جدول باقی بماند.

[ad_2]
منبع

لینک کوتاه
0/5 ( 0 رای )
اشتراک گذاری این پست در شبکه های اجتماعی:
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن