اصفهان

سرمربی مس رفسنجان: تیم ما فوتبال پاک انجام داد

[ad_1]

به گزارش ایرنا، محمد ربیعی شامگاه جمعه بعد از پیروزی تیمش مقابل ذوب آهن در نشست خبری افزود: تیم ما فوتبال پاک را انجام داد و با توجه به اینکه ۶ بازیکن اصلی تیم را نداشتیم و با جسارت، برنامه ریزی و تلاش بازیکنان به پیروزی ارزشمندی رسیدیم.

وی افزود: طبق برنامه ریزی هایی که سال گذشته در مورد تیم مس رفسنجان داشتیم قرار بود یک پروژه سه ساله را داشته باشیم تا این تیم به لیگ برتر صعود کند و خدارا شکر این موضوع  یکساله و با قهرمانی زود هنگام به لیگ برتر صعود کردیم.

ربیعی تصریح کرد: برنامه بعدی ما در لیگ برتر سال اول تثبیت بود و کسب رتبه تک رقمی بود که این اتفاق افتاد که برنامه سال آینده را محقق کردیم که در مجموع یک برنامه پنج  ساله را در ۲ سال به انجام رساندیم.

وی اظهار داشت: از این که مس رفسنجان سال نخست حضور در لیگ برتر را به درستی به پایان برد دستاورد بزرگی ابرای شهر رفسنجان است و فکر کنم شایسته لقب پدیده بودن را دارد.

ربیعی افزود: در این دیدار تیم ما و ذوب آهن موقعیت زیاد را روی دروازه ها ایجاد نکردند و ما نیز موقعیتی به تیم حریف ندادیم، با اینکه تیم ذوب آهن بیشتر ما مالک توپ بود ،ما درست دفاع کردیم و به گل رسیدم.

وی افزود: تیم حریف هم تحت استرس و فشار بود و امیدوارم در سال بعدی دوباره شاهد پیشرفت تیم باسابقه ذوب آهن در مراحل بهتر باشیم.

دیدار تیم های ذوب آهن اصفهان و مس رفسنجان از هفته سی ام لیگ برتر فوتبال کشور از ساعت ۲۱ و ۱۵  همزمان با سایر دیدارهای لیگ برتر دوره بیستم در ورزشگاه فولادشهر اصفهان آغاز شد.

این دیدار درحالی که برگزار شد که ۲ تیم ذوب آهن و سایپا  با ۲۶ امتیاز در مکان ۱۴ و ۱۵ قرار جدول داشتند و خطر سقوط هر ۲ تیم را تهدید می‌کرد.

 تیم ذوب آهن اصفهان با وجود حملات گسترده ای که روی دروازه مس رفسنجان داشت نتوانست پیروز میدان شوند و با تک گل دقیقه ۵۳ محمد قاضی از میهمان خود شکست خورد ولی به لطف پیروزی پرگل تراکتور مقابل سایپا در تبریز و به لطف تقاضل گل بهتر در لیگ برتر ماندگار شد.

[ad_2]
منبع

لینک کوتاه
0/5 ( 0 رای )
اشتراک گذاری این پست در شبکه های اجتماعی:
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن