تهران

سرپرست شهرداری تهران: موظف به تامین آسایش مردم هستیم

[ad_1]

علیرضا جاوید روز یکشنبه در نخستین نشست ششمین شورای شهر تهران افزود: از نظر تنوع دینی و مشاغل تهران محل سکونت همه گروه هاست، مجموعه شهرداری مجموعه برای خدمت همه سلیقه هاست.

وی یادآورشد: کسی که نعمت بندگی خدا را دارد، شایستگی خدمتگذاری است و شهرداری جای چتر افکنی است و چتر شهرداری باید بر سر همه شهروندان گسترانیده شود.

جاوید اظهارداشت:

تفاوت شهرداری با سایر سازمان های خدماتی این گونه است که مستقیما اثر مثبت و منفی خدمات در زندگی مردم وارد می شود.

شهرداری، لبه جلوی منطقه خدمت است، نقطه اتصال مستقیم خدمت نظام اسلامی به مردم است و اثر مستقیم خدمت خوب را مردم می فهمند و هر کسی که از منزل خارج می شود یا از محل خدمت بیرون می آید یا برای تفریح به مناطق مختلف می رود، اثر این خدمت را می بیند و این اثر مستقیم خود را نشان می دهد و اگر آن اثر مستقیم خوب باشد

اگر ما نتوانسته باشید خدمت پایداری را ارائه کنیم، شاید ناخواسته موجب آزردگی در محل زندگی و خدمت شهروندان شویم.

شهرداری مستقیم باید منابع مورد نیاز خود را باید خود کسب کند و کار بسیار دشوار می شود و مانند سایر وزارتخانه های نیست که از بودجه برای آن اعتبار تخصیص یابد و این اخذ مستقیم درآمد، دومین پیچیدگی است که شهرداری را از سایر نهادها متمایز می کند.

شاید کمتر سازمان و وزارتخانه ای داشته باشیم که این میزان از تنوع خدمات را داشته باشدو در همه ابعاد حضور یاید.

ما در شهرداری وظیفه تامین آسایش شهروندان در تمام زمینه ها و تا حد توان راداریم.

اگر پراکنش خدمات به خوبی در سطح شهر تامین شود کمیت و کیفیت مناسبی هم داشته باشند موجب ارتقای زندگی آنها در سطح شهر میشود.

کاندیداها به خوبی به برنامه های مختلف پرداخته بودند اما حوزه مهمتر، بعد آسایش شهروندان و بعد روحی و روانی است که ما به طور معمول از این حوزه غفلت داریم در حالی که سایر خدمات قابلییت ارزیابی کمی و آماری دارد.

کالبد شهر زمینه ساز آسایش شهروندان است، سرانه های خدماتی و زیر ساخت های عمرانی.

طبق طرح جامع تهران حدود ۹۴  درصد حوزه زیر ساخت ها تامین شده است و مابقی نیز در یک برنامه جامع تامین خواهد شد و این برنامه نیز در بخش غیر کالبدی شاهد تحول شهر خواهیم بود با حضور شهرداری با تجربه و کارآمدی که بر مسند شهرداری مستقر خواهد شد.

[ad_2]
منبع

لینک کوتاه
0/5 ( 0 رای )
اشتراک گذاری این پست در شبکه های اجتماعی:
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن