آذربایجان شرقی

سپاه نهادی برای پایداری انقلاب اسلامی است

[ad_1]

اصغر عباسقلی زاده روز دوشنبه در مراسم معارفه فرمانده جدید سپاه منطقه ورزقان با بیان اینکه سپاه یک نهاد مقدس در چشم همه و برآمده از خون شهدا و یادگار شهید باکری‌هاست، افزود: امروز برای سپاه نباید به عنوان یک نیروی نظامی در محدوده ایران نگاه کرد، بلکه سپاه نهادی در پایداری انقلاب اسلامی است و هر جا انقلاب اسلامی در خطر باشد، سپاه در آن جا حضور دارد.

وی اظهار کرد: آرمان‌های امام راحل با پشیبانی مردم قدرشناس و ولایت مدار ایران اسلامی بیش از ۴۰ سال است همچنان در کشور پا برجاست.

عباسقلی زاده صبر و شکیبایی در برابر مشکلات و پیروی از ولایت فقیه را عامل موفقیت ملت ایران و ضامن پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی برشمرد و ادامه داد: بیش از ۴۰ سال است با همت و پشتیبانی مردم آرمان‌های امام راحل در کشور پابرجاست و ملت بزرگوار کشور با این همه مشکلات اقتصادی همچنان در مقابل توطئه‌های دشمنان ایستاده اند.

وی سیدالشهدا را الگوی آزادی خواهی در مقابل ظلم و ستم بیان و اضافه کرد: امام حسین (ع) با نثار جان خود پیام ایستادگی و آزادی خواهی را برای ما مسلمانان ترسیم کرد و امروز ملت ایران با مشکلات مختلفی که دارند در مقابل یزدیان زمان ایستاده و صف آرایی کرده اند و الحمدالله ثمره آن امنیت مطلق در منطقه می‌باشد.

این فرمانده سپاه ایستادگی در برابر استکبار را نشانه ای از بزرگواری ملت سلحشور ایران اسلامی دانست و گفت: این نعمت و افتخار بزرگ مدیون خون شهدا است.

عباسقلی زاده به سرافرازی و پیشتازی کشور در چهار دهه انقلاب اسلامی در امنیت و دفاع از مرز و بوم اشاره کرد و افزود: این موفقیت‌ها مرهون تلاش و از جان گذشتگی نیروهای نظامی و انتظامی  به خصوص سپاه پاسداران است.

در این مراسم سرهنگ جمیل سیابی به عنوان فرمانده جدید سپاه شهرستان ورزقان معرفی و از خدمات سرهنگ سیفی قدردانی شد.

[ad_2]
منبع

لینک کوتاه
0/5 ( 0 رای )
اشتراک گذاری این پست در شبکه های اجتماعی:
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن