کردستان

طرح جبران و تثبیت یادگیری دانش‌آموزان کردستانی اجرا می شود

[ad_1]

صدیقه عبداللهی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این طرح برای دانش آموزان دارای سطوح عملکرد تحصیلی نیاز به آموزش و تلاش بیشتر و قابل قبول و با هدف مداخله آموزشی و جبران یادگیری دانش آموزان دارای افت تحصیلی اجرا می شود.

وی افزود: در همین راستا کمیته تخصصی آموزشی و پرورشی در استان با هدف مداخله آموزشی و جبران و تثبیت یادگیری دانش‌آموزان دارای افت تحصیلی به منظور تعمیق یادگیری و تقویت بنیه علمی این دانش‌آموزان تشکیل شده است.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش کردستان اضافه کرد: کمیته های متناظر در سطح شهرستانها و مناطق و همچنین مدارس با حضور اعضای شورای مدرسه تشکیل و برنامه های ابلاغی ، اجرایی می‌شود.
وی بازه زمانی اجرای طرح را از ۱۹ تیر تا سوم شهریور جاری به میزان ۲ جلسه آموزشی در هفته اعلام کرد و گفت: این طرح در تمام مدارس ابتدایی برای دانش‌آموزان دارای سطوح عملکرد نیاز به آموزش و تلاش بیشتر و قابل قبول لازم الاجرا است.

عبداللهی به مخاطبان طرح نیز اشاره کرد و اظهار داشت: دانش‌آموزان دوره اول ابتدایی دارای سطوح عملکرد نیاز به آموزش و تلاش بیشتر و قابل قبول در دروس فارسی و ریاضی و دانش‌آموزان دوره دوم ابتدایی دارای سطوح عملکرد نیاز به آموزش و تلاش بیشتر و قابل قبول در دروس فارسی، ریاضی و علوم تجربی مشمول این طرح هستند.

وی یادآور شد: شهرستانها و مناطق می‌توانند بر اساس تفاهم‌نامه سه جانبه بین آموزش و پرورش، دانشگاه فرهنگیان و سازمان بسیج دانشجویی از پتانسیل دانشجویان دانشگاه فرهنگیان نیز در اجرای طرح استفاده کنند.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش کردستان ابراز امیدواری کرد، با اجرای اقدامات و فعالیت‌های اثر بخش توسط دست اندرکاران امر، شرایط بهبود، ارتقاء و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان بیش از پیش فراهم شود.

استان کردستان دارای ۳۰۰ هزار دانش آموز است که بیش از ۱۶۰ هزار نفر از این تعداد در دوره ابتدایی تحصیل می‌کنند.

[ad_2]
منبع

لینک کوتاه
0/5 ( 0 رای )
اشتراک گذاری این پست در شبکه های اجتماعی:
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن