آذربایجان شرقی

ماهانه ۷۰۰ میلیارد تومان به بازنشستگان آذربایجان شرقی پرداخت می‌شود

[ad_1]

جعفر سمساری روز پنجشنبه در مراسم اختتامیه جشنواره ایده ها در حوزه بازنشستگان و مستمری بگیران، امنیت درآمد، تامین معیشت و حقوق کافی را از جمله مهم ترین کارکردهای سازمان در جهت تکریم و ارتقای منزلت بازنشستگان دانست و اظهار کرد: ایجاد بستر مناسب در فضای عمومی به منظور ارتقای سلامت روحی و روانی بازنشستگان حائز اهمیت بوده و در این راستا اهتمام همه جانبه و تعامل بین دستگاه های مسوول ضروری است.

مدیر کل تامین اجتماعی آذربایجان شرقی، با تاکید بر ارتقای سلامت و معیشت جامعه بازنشستگی خاطرنشان کرد: مطالبات صنفی از جانب کانون ها به جد دنبال شده و با تدبیر مدیران سازمان و همکاری دولت و مجلس شورای اسلامی بخش مهمی از این مطالبات پاسخ داده شده است.

سمساری تجلیل و تکریم بازنشستگان را اقدامی در جهت ارتقای منزلت پیشکسوتان دانست و گفت: حضور فعال نهادهای مدنی از جمله کانون های بازنشستگی، موجب بالندگی هر چه بیشتر سازمان است.

مدیر درمان تامین اجتماعی آذربایجان شرقی نیز ، انتقال دانش پنهان پیشکسوتان به نسل‌های آتی را ضروری دانست و گفت: کانون های بازنشستگی بستری مناسب برای انتقال این تجربیات و دانش بوده و امید است با تداوم جشنواره های مشابه ضمن بهره مندی از توان و ظرفیت بازنشستگان، از ایده ها و اندیشه این عزیزان به عنوان مغز متفکر سازمان، در تصمیم سازی ها استفاده شود.

اسماعیل مقدس پور با اشاره به پیشرفت های تکنولوژیکی حوزه درمان، بیماریابی، پایش سلامت و ارتقای سواد سلامت را از اقدامات سازمان تامین اجتماعی در سال های اخیر در حوزه سلامت اعلام و اظهار امیدواری کرد با احداث بیمارستان ۳۲۷ تختخوابی، شاهد توسعه هر چه بیشتر خدمات درمانی تامین اجتماعی در استان باشیم.

[ad_2]
منبع

لینک کوتاه
0/5 ( 0 رای )
اشتراک گذاری این پست در شبکه های اجتماعی:
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید

بستن
بستن