آذربایجان شرقی

محکومیت ۸.۵ میلیارد ریالی یک مرغدار در آذربایجان‌شرقی

[ad_1]

به گزارش روز سه‌شنبه ایرنا به نقل از اداره‌کل روابط عمومی و تشریفات سازمان تعزیرات حکومتی «سیداحد یوزباشی» در تشریح این پرونده اعلام کرد: چندی پیش بازرسان گشت مشترک در بازرسی از یک واحد مرغداری که در آن میزان تولید روزانه کاملا با اظهار متصدی مرغداری مبنی بر توقف تولید مغایرت داشت، پرونده‌ای تشکیل داده و این پرونده برای رسیدگی به سازمان تعزیرات حکومتی ارسال شده بود.

وی افزود: شعبه شهرستان نیز با بررسی موضوع و اخذ اظهارات متخلف و با توجه به محرز شدن تخلف عرضه خارج از شبکه در مرتبه اول متهم را به قطع سه ماه سهمیه محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌شرقی اضافه کرد: با توجه به حساسیت موضوع و صادر نشدن رای اشد مجازات، پرونده با اعتراض مدیریت تعزیرات حکومتی استان برای رسیدگی مجدد در شعبه دوم تجدیدنظر مطرح شد و شعبه با اشد مجازات متهم را به پرداخت هشت میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

به گزارش ایرنا گشت‌های مشترک دستگاه‌های نظارتی در پی کسب گزارش‌های پیاپی مردمی و نارضایتی از گرانفروشی و کمبود تخم‌مرغ طی اواخر سال گذشته و ابتدای امسال این تخلف مرغدار مراغه‌ای را شناسایی کردند و پرونده آن در اداره تعزیرات حکومتی مراغه تشکیل شده بود.

[ad_2]
منبع

لینک کوتاه
0/5 ( 0 رای )
اشتراک گذاری این پست در شبکه های اجتماعی:
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن