تهران

مرحله دوم واکسیناسیون کارکنان شرکت بهره برداری مترو تهران آغاز شد

[ad_1]

عباس نظری روز سه شنبه در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: با اتمام نخستین مرحله واکسیناسیون کارکنان شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه که از تاریخ پنجم مردادماه شروع شده بود، مرحله دوم واکسیناسیون از صبح امروز/سه شنبه/ آغاز شد.

وی تصریح کرد: مرحله دوم  واکسیناسیون کارکنان شرکت بهره برداری متروی تهران وحومه بر اساس  هماهنگی های به عمل آمده و مطابق برنامه‌ریزی پیش‌بینی شده در حال اجرا است.

نظری در ادامه با اشاره به اینکه تعدادی از همکاران به دلایل موجه از جمله ابتلا به بیماری در زمان واکسیناسیون مرحله نخست موفق به دریافت واکسن نشده اند، افزود: هماهنگی های لازم برای تزریق واکسن این افراد هم زمان با واکسیناسیون مرحله دوم سایر کارکنان انجام خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: در مرحله اول این طرح که در نیمه مردادماه انجام شد در کنار کارکنان شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران، رانندگان تاکسی، کارکنان سازمان پایانه ها و پارک سوارها، کارکنان شرکت کنترل و ترافیک، همکاران شرکت راه آهن شهری تهران و حومه(مترو) و کارکنان شرکت واگن سازی تهران نیز در مرکز واکسیناسیون شرکت بهره برداری مترو تهران واکسینه شدند.

[ad_2]
منبع

لینک کوتاه
0/5 ( 0 رای )
اشتراک گذاری این پست در شبکه های اجتماعی:
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن