بوشهر

مرکز خدمات جامع سلامت بخش امام حسن دیلم فعال است

[ad_1]

ایرج زنده بودی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: پزشک این مرکز روز جمعه به علت پیشامد اضطراری به بیمارستان شهر دیلم عزیمت و چند ساعتی بیماران را  ویزیت  کرده بود که پس از پایان ماموریت به محل خدمت خود بازگشت و مرکز بازگشایی شد.

رئیس شبکه بهداشت ودرمان دیلم در باره بستن در این مرکز در روز گذشته توسط امام جمعه و دو عضو شورای اسلامی شهر، گفت: در این زمینه پس از حل مشکل و رایزنی‌های به عمل آمده ، مرکز فعال شد و همه خدمات رسانی‌ها در حال انجام است.

وی اظهارداشت: در مرکز خدمات جامع سلامت شهید حسینی زاده شهر امام حسن در طول ماه به صورت ۲ شیفت ۱۵ روزه پزشک عمومی ویزیت بیماران را انجام می‌دهد.
زنده بودی گفت: خدمات دهی  این مرکز شامل  دندانپزشکی، داروخانه، ماما، بهیار، اتاق احیا و سی پی آر است.

وی بیان کرد: باتوجه به چارت وزارت بهداشت، آمبولانس شامل این مرکز نمی‌شود اما در سنوات قبل با پیگیری‌ها و کمک مردم یک آمبولانس به مرکز واگذار شد اما  راننده به آن تعلق نمی‌گیرد.
درپی گلایه‌های متعدد مردمی نسبت به نبود  پزشک و آمبولانس در مرکز جامع سلامت شهید حسینی زاده شهر امام حسن، امام جمعه این شهر  همراه دو عضو شورای اسلامی این شهر که به طور سرزده به این مرکز در روز جمعه مراجعه کرده بودند، پزشک حضور نداشت.

حجت الاسلام عباس کثیر امام جمعه دیلم در زمان مواجهه با نبود پزشک، ضمن تماس تلفنی با رئیس شبکه بهداشت و درمان دیلم و اعلام گلایه‌های مردمی، قفلی بر در  ورودی درمانگاه نصب و اعلام کرد تا مشخص شدن وضعیت پزشک و آمبولانس و دیگر خدمات بهداشتی درمانی این مرکز در آن قفل خواهد ماند.

پس از این ماجرا مدیران استان بوشهر و شهرستان بلافاصله پیگیری‌های لازم را انجام دادند و در این مرکز پس از ساعاتی باز و پزشک در آن مستقر شد.

بخش امام حسن از توابع شهرستان دیلم در شمال استان بوشهر و در جوار تاسیسات مهم نفتی بهرگان واقع است.

[ad_2]
منبع

لینک کوتاه
0/5 ( 0 رای )
اشتراک گذاری این پست در شبکه های اجتماعی:
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن