بوشهر

نماینده تیم فوتبال ساحلی پاس گناوه: داوران به این تیم ضربه زدند

[ad_1]

به گزارش ایرنا، مرتضی خضری در گفت و گو با ایرنا افزود: این تیم با ترکیبی از بازیکنان بومی که سابقه حضور در لیگ برتر و دسته اول فوتبال ساحلی کشور را  دارند در این دوره از رقابت‌های مهم کشوری حضور یافته است و همه توان و تلاش خودرا بکار خواهند برد تا با کسب برد مقابل شاهین خزر رودسر نماینده‌ای شایسته برای این شهرستان و استان بوشهر باشند.

وی اظهارداشت: داور دیدار این تیم با نماینده اصفهان پنج پنالتی به سود تیم پاس نگرفت که فیلم اشتباه های داوری این بازی به فدراسیون فوتبال ارسال شده است.

تیم فوتبال پاس گناوه برای بقا در لیگ برتر فوتبال ساحلی کشوربه برد در برابر حریف خود شاهین خزر رودسر نیاز دارد.

این تیم که اولین فصل حضورش را در لیگ برتر فوتبال ساحلی ایران تجربه می‌کند، امشب در  حالی میزبان شاهین خزر رودسر است  که با کسب پیروزی می‌تواند بقایش را  برای فصل آینده تضمین و افزایش دهد.

نماینده استان گیلان هم در دیدار هفته نهم این مسابقات مقابل پاس گناوه از بهترین بازیکنان مطرح در سطح تیم ملی و لیگ برتر از جمله محمد احمدزاده، حسن عبدالهی و محسن فکوری برخوردار است و این تیم هم به دنبال کسب پیروزی و به دنبال صعود به مرحله بعدی است.

نماینده استان بوشهر که در این دوره از مسابقات بازی‌های بسیار نزدیکی را به حریفان خود واگذار کرد تنها امید ماندگاری خود را در لیگ برتر کشور قبل از دیدار آخر خود فقط برد  ۳ امتیازی  مقابل تیم پرستاره شاهین رودسر خزر می‌داند.
پاس گناوه با ترکیبی از جوانان بومی و باسابقه در لیگ های برتر از جمله محمدامین صیادی و بازیکنانی همچون محمودمسعودنیا، فتوت و قاعدی امیدوار است از امتیاز میزبانی استفاده کند و با کسب پیروزی مقابل نماینده استان گیلان در لیگ برتر کشور ماندگار شود.

این درحالی است که پاس گناوه در دیدار رفت مقابل شاهین  خزر رودسر  با نتیجه ۳ بر ۲  شکست خورد.

تیم شاهین خزر رودسر با انجام هشت  بازی  و کسب ۱۰ امتیاز در رده دوم و پاس گناوه با یک امتیاز در انتهای جدول گروه الف لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور قرار دارد.

چهاردهمین دوره رقابت های لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور با حضور ۱۰ تیم در ۲ گروه پنج تیمی و به صورت رفت و برگشت برگزار می‌شود و ۲ تیم برتر هر گروه به مرحله بعدی راه خواهند یافت.

[ad_2]
منبع

لینک کوتاه
0/5 ( 0 رای )
اشتراک گذاری این پست در شبکه های اجتماعی:
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن