اصفهان

هدف دشمن، ایجاد یأس و تفرقه در بین مردم است

[ad_1]

وی با بیان این که دشمن با همه امکانات خود به جنگ نرم وارد شده و سعی در بر هم زدن امنیت کشور است گفت: بصیرت و هوشیاری و تبعیت از بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی خنثی کننده تمامی اهداف و نقشه های شوم دشمنان است.
امام جمعه شهرستان خور و بیابانک ادامه داد: در شرایطی که دشمن با تحریم و جنگ اقتصادی در تلاش است مردم را از نظام اسلامی دلسرد کند، حضور و مشارکت حداکثری در همه عرصه ها تیری به قلب بدخواهان نظام اسلامی است.
حجت‌الاسلام جاویدی شرکت پرشور مردم در انتخابات ۲۸ خرداد را شکست مفتضحانه دشمن بیان کرد و افزود: مشارکت گسترده مردم در انتخابات توطئه‌های روانی و تبلیغاتی دشمنان را خنثی کرد.
وی اتفاقات اخیر در خوزستان را نمونه بارز توطئه های دشمنان انقلاب اسلامی برشمرد و گفت: دشمن با به راه انداختن جنگ روانی و رسانه‌ای در تلاش است بین مردم خوزستان شکاف ایجاد کند و انها را نسبت به انقلاب اسلامی بد بین کند.
وی خاطرنشان کرد: دشمنی های استکبار جهانی علیه ملت ایران در سالهای قبل از پیروزی انقلاب اسلامی شروع شده و پایانی ندارد.
امام جمعه شهرستان خور و بیابانک با اشاره به گرامیداشت پنجم مرداد سالروز اقامه اولین نماز جمعه گفت: نماز جمعه، یکی از نهادهای پر برکت نظام اسلامی است که آگاهی بخشی و بصیرت افزایی در سنگر نماز جمعه ضروری است و در تبیین برنامه‌ها و دستاوردهای نظام اسلامی نیز نقش اساسی دارد.
حجت الاسلام جاویدی افزود: این سنگر عبادی و سیاسی باعث انس پیوند میان مومنان و صف آرایی مقابل دشمن می شود.
امام جمعه شهرستان خور و بیابانک بیان کرد: بزرگداشت غدیر به عنوان عید ولایت زنده نگه داشتن دین و ارزش های اسلامی است.
عید غدیر، عید ولایت و برترین عید امت اسلامی است و در این روز پیامبر اسلام  (ص) علی (ع) را به عنوان الگوی حاکم اسلامی در میان مردم معرفی و شاخص های این امام را به مردم بیان کرد.
وی افزود:  در شرایط کنونی شیوع ویروس کرونا، بزرگداشت عید غدیرخم و دهه امامت و ولایت که از روز عید سعید قربان آغاز و تا فردای روز عید سعید غدیر خم ادامه دارد با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و توجه خاص به فاصله گذاری فیزیکی، محور فعالیت‌های فرهنگی قرار گیرد.
حجت الاسلام جاویدی با اشاره به برگزاری  مراسم بازسایی واقعه غدیر گفت: مردم با رعایت کامل شیوه‌های بهداشتی و زدن ماسک در مکان تعیین شده حضور یابند و بازسازی هنرمندانه این واقعه را که جمعی از هنرمندان شهرستان اجرا می‌شود، ببینند.

شهرستان کویری ۲۰ هزار نفری خور و بیابانک با ۱۲ هزار کیلومتر مربع وسعت در ۴۲۰ کیلومتری شرق مرکز اصفهان قرار دارد.

[ad_2]
منبع

لینک کوتاه
0/5 ( 0 رای )
اشتراک گذاری این پست در شبکه های اجتماعی:
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن