بوشهر

هفته دولت در گناوه با تجدید بیعت مسئولان با شهدا آغاز شد

[ad_1]

به گزارش ایرنا، در این آیین که به علت شرایط کرونایی به صورت محدود و باحضور اعضای شورای تامین این شهرستان  برگزارشد، مسئولان  بر مزار شهدا حاضر و با اهدای شاخه‌های گل و قرائت فاتحه با آرمان‌های شهدای دفاع مقدس، مدافع حرم و شهدای دولت شهیدان رجایی و باهنر تجدید میثاق کردند.

فرماندار گناوه در این آیین با گرامیداشت فرارسیدن هفته دولت، گفت: آغازین برنامه‌های هفته دولت این شهرستان با حضور در گلزار شهدای والامقام، افتخاری بزرگ برای مسئولان است.

غلامرضا مهرجو افزود:  هفته دولت فرصتی گرانبها برای ما مسئولان است که ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، با آرمان های شهدای والامقام تجدیدبیعت داشته باشیم.

وی گفت: شهیدان رجایی و باهنر، الگوی خدمت رسانی و ایثار هستند و توانستند خدمات شایانی به همه مردم بویژه محرومان ارائه دهند که برکات آن تاکنون نیز ادامه دارد.

فرماندارگناوه  اظهارداشت: مسئولان باید در مسیری که شهیدان رجایی و باهنر ترسیم کردند به عنوان یک الگو مجدانه گام بردارند.

وی بیان کرد: در هفته دولت ضمن تبیین دستاوردهای یک ساله با وجود تنگناها و فشارهای نظام سلطه، باید برای امید و نشاط آفرینی در بین مردم تلاش کنیم.

                                             هفته دولت در گناوه با تجدید بیعت مسئولان با شهدا آغاز شد

رئیس بنیادشهید و امور ایثارگران گناوه گفت: حضور در گلزار شهدا در اولین برنامه گرامیداشت هفته دولت، پیام آور بزرگداشت یادوخاطره و رشادت شهدای والا مقام است که جانانه از میهن و انقلاب دفاع و ایثارگری کردند.

محمد قائدی افزود: تکریم و رسیدگی به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران جزو اولویت‌های دولت است و در این ارتباط در شهرستان گام‌های موثری برای این عزیزان برداشته شده است.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر در دوران دفاع مقدس ۲۳۰ شهید تقدیم میهن و انقلاب کرده است.

[ad_2]
منبع

لینک کوتاه
0/5 ( 0 رای )
اشتراک گذاری این پست در شبکه های اجتماعی:
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن