تهران

واحدهای تکمیل شده مسکن مهر پردیس به ۷۶ هزار واحد رسید

[ad_1]

«مهدی هدایت» روز دوشنبه در حاشیه افتتاح ۷ هزار واحد مسکن مهر پردیس به خبرنگاران گفت: ۲ هزار و ۲۴۲ واحد در فاز ۱۱، یک هزار و ۴۸۷ واحد در فاز ۵، یک هزار و ۳۷۵ واحد در فاز ۹ جدید، ۹۶ واحد در فاز ۹ قدیم، یک هزار و ۸۸۶ واحد در فاز ۸ مجموع واحدهای افتتاح شده در پردیس هستند.

وی با بیان اینکه برای تحویل واحدها منتظر مراسم افتتاح نمی مانیم، توضیح داد: بخشی از این هفت هزار  واحد قبلا به مالکان تحویل شده بخشی هم طی روزهای آینده به مالکانی که به دفتر کارگزاری مسکن مهر پردیس مراجعه کنند و دفترچه اقساط واحد خود را بگیرند تحویل خواهد شد.

مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید پردیس گفت: با حضور رئیس جمهور  ۵۰ هزار واحد مسکن مهر افتتاح شد که بخشی واحدهای طرح اقدام ملی، بخشی در بافت های فرسوده و بخشی هم در قالب طرح مسکن مهر بودند.

هدایت افزود: در مجموع ۲۲ هزار واحد مسکن مهر در سطح کشور افتتاح شد که بخش اعظم آن در شهر جدید پردیس با ۷ هزار واحد بود.

وی با بیان اینکه در حدود ۸ هزار واحد برای تحویل به مالکان باقی مانده، اظهار داشت: به دلیل کسری واحدها در اواخر سال ۹۸ و اوایل سال ۹۹ ساخت واحدها شروع شد و تلاش می کنیم که طی ماه‌های آینده واحدهای باقی مانده را تکمیل و به مالکان تحویل بدهیم.

 مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید پردیس گفت: ساخت مسکن مهر در پردیس در واقع ساخت سه شهر با تمام امکانات زیر بنایی و روبنایی است و تکمیل و تحویل واحدها و ساخت پروژه های روبنایی و زیربنایی محیط زندگی با کیفیتی را برای ساکنان فراهم خواهد کرد.

شهرستان پردیس با جمعیتی در حدود ۳۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

[ad_2]
منبع

لینک کوتاه
0/5 ( 0 رای )
اشتراک گذاری این پست در شبکه های اجتماعی:
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن