اصفهان

کارگروه رفع موانع تولید کاشان به تمامی درخواست‌ها رسیدگی کرده است

[ad_1]

به گزارش ایرنا، مسعود خاندایی امروز سه‌شنبه در حاشیه ششمین نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید کاشان با اشاره به آخرین روز کاری دولت تدبیر و امید افزود: چهار پرونده ارجاعی به این کارگروه امروز با حضور نمایندگان دولت، شهرداری، مدیران اداره‌های مربوطه و هیات امنای شهرک صنعتی راوند نهایی و مصوب شد.

وی با بیان اینکه فقط یکی از موارد با مخالفت محیط زیست مواجه شد، اظهارداشت: این مورد به کمیسیون ماده ۱۱ هوای پاک استان اصفهان ارجاع می‌شود تا دفاعیات لازم درباره آن صورت گیرد.

خاندایی تصریح کرد: کارگروه رفع موانع تولید در کاشان امسال نیز مثل سال‌های قبل حتی با وجود مسایل و مشکلات مربوط به شیوع ویروس کرونا به طور مستمر برگزار شد، به طوری که تا کنون هیچ موردی غیرقابل حل و بی‌پاسخ نمانده است.

کارگروه رفع موانع تولید کاشان به تمامی درخواست‌ها رسیدگی کرده است

دبیر کار گروه تسهیل و رفع موانع تولید کاشان ۱۶ خرداد امسال با اشاره به تحقق ۹۲ درصدی سهمیه اشتغال کاشان در سال ۱۳۹۹ به ایرنا گفته بود: سالانه به طور متوسط پنج تا ۶ هزار نفر در این خطه شاغل می‌شوند و حتی با پرداخت تسهیلات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید، نزدیک به ۱۰ نفر از کارآفرینان دارای مشکل حوزه مالی منابع اولیه و مشکل بودجه به چرخه تولید در بخش کارآفرینی بازگشتند.

نزدیک به یک‌هزار و ۵۰۰ واحد تولیدی و ۱۳ شهرک، ناحیه و منطقه صنعتی در کاشان وجود دارد.

کاشان با جمعیت افزون بر ۳۶۴ هزار نفر، پرجمعیت‌ترین شهر اصفهان پس از مرکز این استان و بیست و هشتمین شهر پرجمعیت ایران محسوب می‌شود.

این شهرستان دارای نخستین تمدن یکجانشینی و شهرنشینی به قدمت محوطه باستانی سیلک (افزون بر هفت هزار سال) است و در فاصله نزدیک به ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد.

[ad_2]
منبع

لینک کوتاه
0/5 ( 0 رای )
اشتراک گذاری این پست در شبکه های اجتماعی:
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن