آذربایجان شرقی

کشف یک خودرو و چهار دستگاه موتورسیکلت سرقتی در مراغه

[ad_1]

سرهنگ توحید فارسی روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: ماموران کلانتری ۱۲ با اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، پیشگیری و کنترل سرقت، موتورسیکلت‌های مشکوک منطقه را بررسی و تعداد چهار دستگاه موتورسیکلت مسروقه و یک دستگاه خودرو سواری پیکان را شناسایی و کشف کردند. 

وی با اشاره به دستگیری چهار سارق، ادامه داد: پس از آن مالکان وسایل نقلیه سرقتی نیز شناسایی و متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل شدند.

فرمانده انتظامی مراغه ضمن تاکید بر نصب تجهیزات حفاظتی مناسب و رعایت نکات ایمنی توسط مالکان موتورسیکلت و وسایل نقلیه، به شهروندان توصیه کرد که هشدارهای پلیس را جدی بگیرند و در صورت مشاهده موارد مشکوک از طریق مرکز فوریت های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

سرهنگ فارسی با تاکید بر اینکه اعتماد مردم این شهرستان به پلیس چشمگیر و قابل قدردانی است، اضافه کرد: همین ویژگی، ضریب مشارکت اهالی با عوامل انتظامی را نیز افزایش داده است. 

وی این را هم یادآوری کرد که نیروی انتظامی علاوه بر وظایف ذاتی خود، یکهزار و ۸۰۰ نوع خدمات به مردم و دستگاه‌های اجرایی مختلف عرضه می‌کند و خوشبختانه اهالی مراغه به جایگاه و زحمت‌های این نیرو واقف هستند.

[ad_2]
منبع

لینک کوتاه
0/5 ( 0 رای )
اشتراک گذاری این پست در شبکه های اجتماعی:
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن