آذربایجان شرقی

کمالوند: تراکتور با جدایی اخباری موافقت نمی‌کند

[ad_1]

فراز کمالوند روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: برخی‌ از بازیکن ها با استفاده از نام تراکتور بازار گرمی می‌کنند که حضور آنها در این تیم صحت ندارد و اگر حضور بازیکنی قطعی شود، از طریق سایت رسمی باشگاه به اطلاع عموم خواهد رسید و هر انتقالی که از رسانه رسمی باشگاه اعلام نشود، مورد تایید باشگاه نیست. 

وی با تمجید از عملکرد دینکا آلین، مربی دروازه‌بانان تیم تراکتور در ۲ فصل اخیر گفت: آلین بهترین فردی است که ما می‌توانیم به عنوان مربی دروازه‌بان در کار فنی خود داشته باشیم و رسیدن محمدرضا اخباری به این سطح از آمادگی، مرهون تلاش‌های این مربی است و به همین خاطر به دنبال تمدید قرارداد آلین برای فصل آینده هستیم.

کمالوند در خصوص اضافه شدن نفرات جدید به کادر فنی، اعلام کرد: همان‌طور که پیش از این نیز اعلام شده، یک مربی خارجی در کادر فنی حضور خواهد داشت که آخرین دور مذاکرات با او در حال انجام است و به زودی نام او را اعلام خواهیم کرد .

وی اضافه کرد: یک سری از بازیکنان ما همچنان با باشگاه قرارداد دارند که به حضور آنها نیاز داریم و در برخی پست‌ها نیز نقاط ضعف خود را با جذب بازیکنان جدید رفع خواهیم کرد تا تیمی قدرتمند و در شأن نام تراکتور را راهی لیگ برتر کنیم.

تراکتور با اتمام لیگ برتر بیستم فوتبال باشگاه های کشور فراز کمالوند را به عنوان سکاندار جدید خود معرفی کرد. 

[ad_2]
منبع

لینک کوتاه
0/5 ( 0 رای )
اشتراک گذاری این پست در شبکه های اجتماعی:
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن